Wersja nieobowiązująca z dnia

Wykonanie audytu energetycznego ex post budynku Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Bohaterów Warszawy 4 w Mrągowie W ramach zadania: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Bohaterów Warszawy 4

Przedmiotem zamówienia jest:

ZAPYTANIE OFERTOWE

„Wykonanie audytu energetycznego ex post budynku Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Bohaterów Warszawy 4 w Mrągowie”

 W ramach zadania: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Bohaterów Warszawy 4

 

 

Zapytanie ofertowe nie jest objęte przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt 8 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm.). Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i 71 Kodeksu Cywilnego (Dz. U. z 1964r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.).

 

I. ZAMAWIAJĄCY

Gmina Miasto Mrągowo,

ul. Królewiecka 60A,

11-700 Mrągowo;

NIP: 742-20-96-940

Tel. 89 741 9000 fax. 89 741 2874

 

II. ADRES DO KORESPONDENCJI WYKONAWCY Z ZAMAWIAJĄCYM

       Gmina Miasto Mrągowo – Referat Planowania Przestrzennego

                                                   Budownictwa i Inwestycji – pok. 51

ul. Królewiecka 60A,

11-700 Mrągowo;

NIP: 742-20-96-940

Tel. 89 741 9027 lub 9028,  fax. 89 741 2874

email: pib@mragowo.um.gov.pl

 

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAPYTANIA OFERTOWEGO.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie audytu energetycznego ex post dla budynku Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Bohaterów Warszawy 4 w Mrągowie, w którym przeprowadzone zostały prace termomodernizacyjne. Celem sporządzenia audytu jest wyliczenie szacowanego rocznego spadku emisji gazów cieplarnianych, ilości zaoszczędzonej energii cieplnej, ilości zaoszczędzonej energii pierwotnej i energii końcowej w wyniku przeprowadzonych w budynku robót termomodernizacyjnych.

  1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
  1. Audyt energetyczny  – 3 egz.
  2. Wyliczenia szacowanego rocznego spadku emisji gazów cieplarnianych, ilości zaoszczędzonej energii cieplnej, ilości zaoszczędzonej energii pierwotnej i energii końcowej w wyniku przeprowadzonych robót termomodernizacyjnych
  3. Opracowanie należy przekazać w formie elektronicznej (część tekstowa opracowania w formacie *.doc [MS Word] lub *.pdf [Adobe Reader], część rysunkowa w formacie *.dwg lub *.dxf oraz w *.pdf [Adobe Reader];

 

Uwagi:

  1.  Zamawiający udostępni  Wykonawcy, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę dokumentację projektową, na podstawie której zostały przeprowadzone roboty termomodernizacyjne, audyt energetyczny sporządzony przed rozpoczęciem robót termomodernizacyjnych oraz inne dokumenty będące w posiadaniu Zamawiającego, mogące być pomocne przy opracowaniu audytu.

 

  1. Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokonać wizji w terenie celem zapoznania się z warunkami terenowymi.
  1. Przedmiot zamówienia należy wykonać w pełnym zakresie i zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności:
  1. Dokumentacja ma być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, w szczególności z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 17 marca 2009 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego (z późn. zm) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 sierpnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i sposobu sporządzania audytu efektywności energetycznej, wzoru karty audytu efektywności energetycznej oraz metod obliczania oszczędności energii
  2. Spadek emisji gazów cieplarnianych należy obliczyć na podstawie różnicy między wartością bazową emisji (ex-ante) a wielkością emisji po modernizacji (ex-post). Emisja obliczana jest przy użyciu wskaźników emisji Krajowego Ośrodka Bilansowania i Zarzadzania Emisjami, energii chemicznej wprowadzonej w paliwie oraz ilości zużytego paliwa.
  3. Dokumentacja powinna być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
  1. Podstawowe informacje o budynku.

Budynek składa się z części głównej(zabytkowej),  skrzydła wschodniego, łącznika oraz sali gimnastycznej

Roboty termomodernizacyjne obejmowały zabytkową część główną oraz skrzydło wschodnie. Audyt energetyczny obejmuje zakresem tylko część główną (datowana na 1900 r) oraz skrzydło wschodnie (powstałe w 1984 r). Budynek jest podpiwniczony - piwnice pod częścią główną i skrzydłem wschodnim to powierzchnie techniczne, gospodarcze. Część główna to przede wszystkim sale lekcyjne, administracja oraz komunikacja pionowa i pozioma. Na parterze skrzydła wschodniego zlokalizowana jest kuchnia, jadalnia oraz zaplecze magazynowo-biurowo-socjalne. Pierwsze i drugie piętro to sale lekcyjne i komunikacja. Czwartą kondygnację nad oboma częściami stanowi poddasze nieużytkowe. Dach wielospadowy. Dane części objętej audytem:

  1. Konstrukcja/technologia budynku: tradycyjna, murowana
  2. Liczba kondygnacji: 4
  3. Kubatura części ogrzewanej: 10 463,1 m3
  4. Powierzchnia budynku netto: 4 415 m2
  5. Powierzchnia użytkowa: 3 244 m2
  6. Rodzaj systemu grzewczego w budynku: węzeł ciepłowniczy
  7. Sposób przygotowania ciepłej wody: węzeł ciepłowniczy

 

IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

                Rozpoczęcie – z dniem podpisania umowy

                Zakończenie – 02.10.2020r. (przekazanie kompletnej dokumentacji Zamawiającemu)

 

V. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ

                Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 14 dni.

VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

  1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  2. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji  zapytania ofertowego.
  3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  4. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona
    i podpisana przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej specyfikacji zapytania ofertowego.
  5. Oferta musi być sporządzona i podpisana według wzoru na formularzu oferty - załącznik nr 1.
  6. Oferta musi być kompletna i napisana w języku polskim.
  7. Oferta powinna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy (dotyczy również wszystkich załączników do oferty). Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. Jeżeli do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy wymagane jest zastosowanie tzw. reprezentacji łącznej, wówczas wszystkie dokumenty powinny być podpisane przez zobowiązane osoby. Proponuje się, aby wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami były kolejno parafowane oraz ponumerowane i złączone w sposób trwały.
  8. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
  9. Podwykonawcy: Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom – jeżeli dotyczy. Zamawiający nie określa, które części zamówienia nie mogą być powierzone podwykonawcom.
  10. ZAWARTOŚĆ ZŁOŻONEJ OFERT PRZEZ WYKONAWCÓW: 

    10.1.  Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1.

    10.2. Pozostałe dokumenty i oświadczenia, o których mowa w specyfikacji zamówienia.

 

VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Ofertę należy składać drogą korespondencyjną na adres: Gmina Miasto Mrągowo, 11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60A lub drogą elektroniczną na adres g.wozniak@mragowo.um.gov.pl do dnia 15.09.2020 r. do godz. 1000.
  2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu  15.09.2020 r. o godz. 1010. O wyniku i wyborze najkorzystniejszej oferty, oferenci zostaną powiadomieni telefonicznie.
  3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

VIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

  1. Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku).
  2. W cenie ofertowej należy uwzględnić koszt uzgodnień oraz materiałów wyjściowych koniecznych do realizacji zamówienia (m.in. pozyskanie mapy do celów projektowych, uzyskanie uzgodnień, decyzji, itp.)
  3. Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, w tym m.in. podatek VAT, upusty, rabaty.

 

IX. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY

  1. Kryterium oceny:
    1. cena /brutto/ -  za jaką Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie, wyrażona w polskich złotych:

-  waga kryterium - 100 %

 

X.   UDZIELENIE ZAMÓWIENIA / PODPISANIE UMOWY

  1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom  określonym w niniejszej specyfikacji zapytania ofertowego i została oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert.
  2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację.
  3. Ogłoszenie zawierające informacje wskazane w pkt. 2 Zamawiający umieści na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.
  4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia zapytania ofertowego.

 

XI. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY

  1. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę odrębnym pismem lub telefonicznie.
  2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
  3. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

 

XII. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Mrągowo,
      ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo, reprezentowana przez Burmistrza Miasta Pana Stanisława Bułajewskiego.
    2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, można się z nim kontaktować poprzez adres e-mail: iod@warmiainkaso.pl.  we wszystkich sprawach dotyczących danych osobowych przetwarzanych przez Administratora.
    3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
      w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze.
    4. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane: organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, innym podmiotom, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Miasto Mrągowo przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Gmina Miasto Mrągowo reprezentowana przez Burmistrza Miasta Mrągowo.
    5. Będziemy przechowywać Pani/Pana dane osobowe do chwili załatwienia sprawy, w której zostały one zebrane, a następnie – w przypadkach, w których wymagają tego przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. 2018 r. poz. 217 ze zm.) – przez czas określony w tych przepisach.
    6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, które Pani/Pana dotyczą, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.
    7. W przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
    8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, natomiast konieczne do wykonania przedstawionego wyżej celu. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości realizacji przedstawionego celu.
    9. Administrator danych nie zamierza przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
    10. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu

 

 

XIII. DODATKOWE INFORMACJE

                Do udzielania wyjaśnień dotyczących zamówienia, ze strony Zamawiającego, upoważnia się pracowników referatu Planowania Przestrzennego, Budownictwa i Inwestycji: Grzegorza Wożniak tel. (089) 741 9046

Załączniki

Treść ogłoszenia

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.