Wersja obowiązująca z dnia

Pełnienie funkcji nadzoru technicznego w zakresie bieżącego utrzymania dróg na terenie miasta Mrągowo

Przedmiotem zamówienia jest:

Przedmiot zamówienia:

Usługa w zakresie pełnienia funkcji nadzoru technicznego w zakresie bieżącego utrzymania dróg polega na:

1/ Dokonywaniu miesięcznych przeglądów dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych oraz parkingów będących w zarządzie Burmistrza Miasta, potwierdzone w Dziennikach objazdów. W przypadku dróg gminnych,  dokonywaniu na podstawie udzielonego upoważnienia wpisu potwierdzenia  kart wykazu dzienników objazdu dróg stanowiących załączniki książek dróg. Potwierdzenie wykonać dwa razy w roku (raz w pierwszym półroczu i raz w drugim półroczu w terminach ustalonych z pracownikiem merytorycznym Ref. Planowania Przestrzennego, Budownictwa i Inwestycji lub Ref.  Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej).

   W sytuacjach awaryjnych, zamawiający może powierzyć wykonanie dodatkowych

   przeglądów wraz ze sporządzeniem wykazu uszkodzeń w jezdni, chodniku, usterek w

   oznakowaniu, sygnalizacji świetlnych, uszkodzeń studni rewizyjnych i wpustów ulicznych

   oraz innych uszkodzeń.

2/ Dwukrotnym (w miesiącu kwietniu i październiku) przeprowadzeniu  kontroli  stanu technicznej sprawności obiektów mostowych udokumentowanych w protokołach.

3/ Na żądanie Zamawiającego uczestnictwo w oględzinach z jednoczesnym przekazaniem informacji na piśmie w zakresie:

a/ bieżącego utrzymania dróg,

b/ zajęcia pasa drogowego,

c/ lokalizacji/przebudowy zjazdów, reklam lub  obiektów  budowlanych w pasie drogowym.

4/ Sporządzaniu pisemnych opinii, analiz, dokumentacji fotograficznej i wycen robót dotyczących bieżącego utrzymania dróg, obiektów mostowych oraz opinii dotyczących projektów budowlanych zjazdów i innych obiektów w pasie drogowym.

5/ Bezpośrednim nadzorze jakości robót drogowych wykonywanych przez podmioty obce w ramach zajęcia pasa drogowego oraz realizowanych na zlecenie Gminy Miasto Mrągowo w pasie drogowym w zakresie bieżącego utrzymania dróg  poprzez:

a/ dokonywanie kontroli i weryfikowanie technologii prowadzonych robót,

b/ dokonywanie obmiaru wykonywanych robót,

c/ udział w odbiorze pasa drogowego,                  

d/ potwierdzaniu w protokole odbioru robót prawidłowości robót zgodnie ze sztuką budowlaną i zakresem zezwolenia.

6/ Dokonywaniu objazdu dróg w sytuacjach awaryjnych (ulewy, wichury, śnieżyce itp.), w celu ustalenia uszkodzeń, potwierdzone pisemną informacją z objazdu i wstępną kalkulację napraw.

7/ Całodobowym odbieraniu zgłoszeń Policji i Straży Pożarnej w przypadku podjęcia działań na drodze,  w sytuacjach awaryjnych powodujących zagrożenie bezpieczeństwa w ruchu drogowym. W takich sytuacjach obowiązkiem Wykonawcy  jest natychmiastowe poinformowanie przedstawiciela wykonawcy realizującego naprawy dróg o konieczności usunięcia lub zabezpieczenia powstałej awarii.

8/ Nadzorowaniu zimowego utrzymania jezdni poprzez:

a/ sprawdzanie gotowości do prowadzenia robót zimowego utrzymania sprzętu i materiałów uszorstniajacych,

b/ śledzenie codziennie prognozy pogody,

c/ w razie potrzeby wprowadzenia pogotowia zimowego,

d/ kontrolę jakości prowadzenia „Akcji Zima”, zgodnie z obowiązującymi standardami dla poszczególnych odcinków dróg (w tym zwalczania śliskości i odśnieżania jezdni),

e/ wyrywkową kontrolę  ilości zużytego materiału uszorstniajacego do zwalczania śliskości,

f/ wyrywkową kontrolę pracy sprzętu przy odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości,

g/ wyrywkową kontrolę składu procentowego materiałów uszorstniających,

h/ dokonywanie miesięcznego odbioru robót przy zimowym utrzymaniu ulic oraz sporządzenie protokołu przy udziale pracownika merytorycznego ref. GKM.

10/ Określaniu zakresu robót i sporządzaniu kosztorysów inwestorskich w tym kosztorysu  inwestorskiego określającego wartość zamówienia na roboty budowlane realizowane w ramach umów na remonty bieżące dróg, według przedmiaru ustalonego  z pracownikiem merytorycznym Ref. Planowania Przestrzennego, Budownictwa i Inwestycji lub Ref. Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej.

11/ Wykonywaniu  innych, nie wymienionych wyżej czynności związanych z wykonywaną funkcją.

12/ Współpracy ze wskazanym przedstawicielem Zamawiającego.  

 

Wykonawca realizuje zakres rzeczowy zadania własnym staraniem i na własny koszt, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia.

 

Wykaz objętych umową znajduje się u pracownika merytorycznego Ref. Planowania Przestrzennego, Budownictwa i Inwestycji lub Ref. Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej.

 

Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.

2.Posiadają wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzonego zaświadczeniem przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności.

3.Charakteryzują się dyspozycyjnością.

 

Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia zamówienia, bez podania przyczyny unieważnienia.

 

Termin obowiązywania umowy:

od dnia podpisania umowy  do dnia 31.12.2020r.

 

Zawartość oferty:

Pakiet zawierający ofertę winien zawierać wypełniony formularz ofertowy, uwzględniający oferowaną stawkę miesięcznego zryczałtowanego wynagrodzenia (brutto) za wykonanie przedmiotowej usługi oraz uwierzytelnioną kopię dokumentu wymienionego w punkcie 2 „Warunki udziału w postępowaniu”.

                                                                                                                                 

Kryteria oceny ofert:

Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie.

                                                                                                                                             

Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

Do udzielenia wyjaśnień dotyczących zamówienia, ze strony Zleceniodawcy  upoważniona jest Izabela Połeć, pok. 51, tel. 89-741-90-27.

Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z napisem „Pełnienie funkcji nadzoru technicznego w zakresie bieżącego utrzymania dróg na terenie miasta Mrągowo ”

na adres: Urząd Miejski w Mrągowie, 11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60A, do dnia 16.12.2020r. do godziny 15:00. 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano będzie udostępniona publicznie  najpóźniej w terminie 14 dni od dnia składania ofert.

Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:

Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego ofertę wybrano.

 

 

 

 

 

                                                                                              

 

 

 

 

 

Załączniki

Treść ogłoszenia