„Wykonanie ekspertyzy ornitologicznej i ekspertyzy chiropterologicznej (nietoperzy) w związku z termomodernizacją budynków położonych w Mrągowie tj.: Szkoły Podstawowej nr 4 im. Gen. Stefana „Grota” Roweckiego, budynku użyteczności publicznej ul. Królewiecka 60A oraz trzech budynków mieszkalnych: ul. Roosevelta 37, ul. Wyspiańskiego 5 i ul. Królewiecka 31 C”.
Przedmiotem zamówienia jest:
ZAPYTANIE OFERTOWE
„Wykonanie ekspertyzy ornitologicznej i ekspertyzy chiropterologicznej (nietoperzy) w związku z termomodernizacją budynków położonych w Mrągowie tj.:
Szkoły Podstawowej nr 4 im. Gen. Stefana „Grota” Roweckiego, budynku użyteczności publicznej ul. Królewiecka 60A oraz trzech budynków mieszkalnych: ul. Roosevelta 37, ul. Wyspiańskiego 5 i ul. Królewiecka 31 C”.
Zapytanie ofertowe nie jest objęte przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1) Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320.). Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i 71 Kodeksu Cywilnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 1061 z późn. zm.).
I. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Miasto Mrągowo,
ul. Królewiecka 60A,
11-700 Mrągowo;
NIP: 742-20-96-940
Tel. 89 741 9000 fax. 89 741 2874
II. ADRES DO KORESPONDENCJI WYKONAWCY Z ZAMAWIAJĄCYM
Gmina Miasto Mrągowo – Referat Planowania Przestrzennego
Budownictwa i Inwestycji – pok. 51
ul. Królewiecka 60A,
11-700 Mrągowo;
NIP: 742-20-96-940
Tel. 89 741 9027 lub 9028, fax. 89 741 2874
email: sekretariat@mragowo.um.gov.pl
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ekspertyzy ornitologicznej i ekspertyzy chiropterologicznej (nietoperzy) w związku z termomodernizacją budynków położonych w Mrągowie tj.:
- budynek Szkoły Podstawowej nr 4 im. Gen. Stefana „Grota” Roweckiego, os. Mazurskie 12, 11-700 Mrągowo,
- budynek użyteczności publicznej przy ul. Królewieckiej 60 A, 11-700 Mrągowo,
- budynek mieszkalny przy ul. Roosevelta 37, 11700 Mrągowo,
- budynek mieszkalny przy ul. Wyspiańskiego 5, 11-700 Mrągowo,
(dwa w/w budynki mieszkalne powierzchnia netto łączna ok. 580 m2)
- budynek mieszkalny przy ul. Królewieckiej 31C, 11-700 Mrągowo (powierzchnia ok. 75 m2).
- Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
- Ekspertyza ornitologiczna – po 3 egz. dla każdego budynku w wersji papierowej,
- Ekspertyza chiropterologiczna - po 3 egz. dla każdego budynku w wersji papierowej,
- Opracowanie należy również przekazać w formie elektronicznej- pendrive (część tekstowa opracowania w formacie *.doc [MS Word] lub *.pdf [Adobe Reader], część rysunkowa w formacie *.dwg lub *.dxf oraz w *.pdf [Adobe Reader];
Uwagi:
- Zamawiający udostępni Wykonawcy, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę posiadaną dokumentację projektową, na podstawie której wstępnie planuje się przeprowadzić roboty termomodernizacyjne (po jej zaktualizowaniu) oraz inne dokumenty będące w posiadaniu Zamawiającego, mogące być pomocne przy opracowaniu ekspertyz.
- Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokonać wizji w terenie celem zapoznania się z warunkami terenowymi.
- Przedmiot zamówienia należy wykonać w pełnym zakresie i zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności:
- Ekspertyzy mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami.
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Rozpoczęcie – z dniem podpisania umowy
Zakończenie – 15.04.2025 r. (przekazanie kompletnej dokumentacji Zamawiającemu)
Ekspertyzy mają być wykonane w przedziałach czasowych:
- Ekspertyza ornitologiczna: 01.03.-15.04.2025r.
- Ekspertyza chiropterologiczna: 01.12.2024r. – 28.02.2025r.
V. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 14 dni.
VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji zapytania ofertowego.
- Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
- Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona
i podpisana przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej specyfikacji zapytania ofertowego. - Oferta musi być sporządzona i podpisana według wzoru na formularzu oferty - załącznik nr 1.
- Oferta musi być kompletna i napisana w języku polskim.
- Oferta powinna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy (dotyczy również wszystkich załączników do oferty). Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. Jeżeli do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy wymagane jest zastosowanie tzw. reprezentacji łącznej, wówczas wszystkie dokumenty powinny być podpisane przez zobowiązane osoby. Proponuje się, aby wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami były kolejno parafowane oraz ponumerowane i złączone w sposób trwały.
- Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
- Podwykonawcy: Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom – jeżeli dotyczy. Zamawiający nie określa, które części zamówienia nie mogą być powierzone podwykonawcom.
- ZAWARTOŚĆ ZŁOŻONEJ OFERT PRZEZ WYKONAWCÓW:
- Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1.
10.2 Oświadczenie Wykonawcy dotyczące braku podstaw wykluczenia z postępowania.
10.3. Pozostałe dokumenty i oświadczenia, o których mowa w specyfikacji zamówienia.
VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Ofertę należy składać drogą korespondencyjną na adres: Gmina Miasto Mrągowo, 11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60A lub drogą elektroniczną na adres sekretariat@mragowo.um.gov.pl do dnia 06.12.2024 r. do godz. 1000 – podpisany podpisem elektronicznym.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.12.2024r. r. o godz. 1030. O wyniku i wyborze najkorzystniejszej oferty, oferenci zostaną powiadomieni telefonicznie.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
VIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
- Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku).
- W cenie ofertowej należy uwzględnić koszt uzgodnień oraz materiałów wyjściowych koniecznych do realizacji zamówienia (m.in. pozyskanie mapy do celów projektowych, uzyskanie uzgodnień, decyzji, itp.)
- Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, w tym m.in. podatek VAT, upusty, rabaty.
IX. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
- Kryterium oceny:
- cena /brutto/ - za jaką Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie, wyrażona w polskich złotych:
- waga kryterium - 100 %
X. UDZIELENIE ZAMÓWIENIA / PODPISANIE UMOWY
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji zapytania ofertowego i została oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert.
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację.
- Ogłoszenie zawierające informacje wskazane w pkt. 2 Zamawiający umieści na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia zapytania ofertowego.
XI. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
- O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę odrębnym pismem lub telefonicznie.
- Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
- W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania bez podania przyczyny.
XII. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
-
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Mrągowo,
ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo, reprezentowana przez Burmistrza Miasta Mrągowo. - Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, można się z nim kontaktować poprzez adres e-mail: iod@warmiainkaso.pl. we wszystkich sprawach dotyczących danych osobowych przetwarzanych przez Administratora.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze. - Pani/Pana dane mogą zostać przekazane: organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, innym podmiotom, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Miasto Mrągowo przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Gmina Miasto Mrągowo reprezentowana przez Burmistrza Miasta Mrągowo.
- Będziemy przechowywać Pani/Pana dane osobowe do chwili załatwienia sprawy, w której zostały one zebrane, a następnie – w przypadkach, w których wymagają tego przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. 2018 r. poz. 217 ze zm.) – przez czas określony w tych przepisach.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, które Pani/Pana dotyczą, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.
- W przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, natomiast konieczne do wykonania przedstawionego wyżej celu. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości realizacji przedstawionego celu.
- Administrator danych nie zamierza przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Mrągowo,
XIII. DODATKOWE INFORMACJE
Do udzielania wyjaśnień dotyczących zamówienia, ze strony Zamawiającego, upoważnia się pracowników referatu Planowania Przestrzennego, Budownictwa i Inwestycji: Izabela Połeć tel. (089) 741 90 27.
XIV. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPROSZENIA
- Formularz ofertowy
- Oświadczenie Wykonawcy dotyczące braku podstaw wykluczenia z postępowania.
- Projekt umowy
Opracował: Izabela Połeć
Sprawdził: Grzegorz Woźniak