Wersja nieobowiązująca z dnia

„Wykonanie ekspertyzy ornitologicznej i ekspertyzy chiropterologicznej (nietoperzy) w związku z termomodernizacją budynków położonych w Mrągowie tj.: Szkoły Podstawowej nr 4 im. Gen. Stefana „Grota” Roweckiego, budynku użyteczności publicznej ul. Królewiecka 60A oraz trzech budynków mieszkalnych: ul. Roosevelta 37, ul. Wyspiańskiego 5 i ul. Królewiecka 31 C”.

Przedmiotem zamówienia jest:

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

„Wykonanie ekspertyzy ornitologicznej i ekspertyzy chiropterologicznej (nietoperzy)   w związku z termomodernizacją budynków położonych w Mrągowie tj.:

Szkoły Podstawowej  nr 4 im. Gen. Stefana „Grota” Roweckiego, budynku użyteczności publicznej ul. Królewiecka 60A oraz  trzech budynków  mieszkalnych:  ul. Roosevelta 37, ul. Wyspiańskiego 5     i ul. Królewiecka 31 C”.

 

Zapytanie ofertowe nie jest objęte przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1) Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320.). Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i 71 Kodeksu Cywilnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 1061 z późn. zm.).

 

I. ZAMAWIAJĄCY

Gmina Miasto Mrągowo,

ul. Królewiecka 60A,

11-700 Mrągowo;

NIP: 742-20-96-940

Tel. 89 741 9000 fax. 89 741 2874

 

II. ADRES DO KORESPONDENCJI WYKONAWCY Z ZAMAWIAJĄCYM

       Gmina Miasto Mrągowo – Referat Planowania Przestrzennego

                                                       Budownictwa i Inwestycji – pok. 51

ul. Królewiecka 60A,

11-700 Mrągowo;

NIP: 742-20-96-940

Tel. 89 741 9027 lub 9028,  fax. 89 741 2874

email: sekretariat@mragowo.um.gov.pl

 

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAPYTANIA OFERTOWEGO.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ekspertyzy ornitologicznej i ekspertyzy chiropterologicznej (nietoperzy)   w związku z termomodernizacją budynków położonych w Mrągowie tj.:

  1. budynek Szkoły Podstawowej  nr 4 im. Gen. Stefana „Grota” Roweckiego, os. Mazurskie 12, 11-700 Mrągowo,
  2. budynek użyteczności publicznej przy ul. Królewieckiej 60 A, 11-700 Mrągowo,
  3. budynek mieszkalny przy ul. Roosevelta 37, 11700 Mrągowo,
  4. budynek mieszkalny przy ul. Wyspiańskiego 5, 11-700 Mrągowo,

(dwa w/w budynki mieszkalne powierzchnia netto łączna ok. 580 m2)

  1. budynek mieszkalny przy ul. Królewieckiej 31C, 11-700 Mrągowo (powierzchnia ok. 75 m2).
  1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
  1. Ekspertyza ornitologiczna   – po 3 egz. dla każdego budynku w wersji papierowej,
  2. Ekspertyza chiropterologiczna - po 3 egz. dla każdego budynku w wersji papierowej,
  3. Opracowanie należy również przekazać w formie elektronicznej- pendrive (część tekstowa opracowania w formacie *.doc [MS Word] lub *.pdf [Adobe Reader], część rysunkowa w formacie *.dwg lub *.dxf oraz w *.pdf [Adobe Reader];

 

Uwagi:

  1.  Zamawiający udostępni  Wykonawcy, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę posiadaną  dokumentację projektową, na podstawie której wstępnie planuje się przeprowadzić   roboty termomodernizacyjne (po jej zaktualizowaniu) oraz inne dokumenty będące w posiadaniu Zamawiającego, mogące być pomocne przy opracowaniu ekspertyz.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          
  2. Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokonać wizji w terenie celem zapoznania się z warunkami terenowymi.
  1. Przedmiot zamówienia należy wykonać w pełnym zakresie i zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności:
  1. Ekspertyzy mają być wykonane  zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

                Rozpoczęcie – z dniem podpisania umowy

                Zakończenie – 15.04.2025 r. (przekazanie kompletnej dokumentacji Zamawiającemu)

                Ekspertyzy mają być wykonane  w przedziałach czasowych:

  1. Ekspertyza ornitologiczna: 01.03.-15.04.2025r.
  2. Ekspertyza chiropterologiczna: 01.12.2024r. – 28.02.2025r.

 

V. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ

                Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 14 dni.

VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

  1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  2. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji  zapytania ofertowego.
  3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  4. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona
    i podpisana przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej specyfikacji zapytania ofertowego.
  5. Oferta musi być sporządzona i podpisana według wzoru na formularzu oferty - załącznik nr 1.
  6. Oferta musi być kompletna i napisana w języku polskim.
  7. Oferta powinna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy (dotyczy również wszystkich załączników do oferty). Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. Jeżeli do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy wymagane jest zastosowanie tzw. reprezentacji łącznej, wówczas wszystkie dokumenty powinny być podpisane przez zobowiązane osoby. Proponuje się, aby wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami były kolejno parafowane oraz ponumerowane i złączone w sposób trwały.
  8. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
  9. Podwykonawcy: Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom – jeżeli dotyczy. Zamawiający nie określa, które części zamówienia nie mogą być powierzone podwykonawcom.
  10. ZAWARTOŚĆ ZŁOŻONEJ OFERT PRZEZ WYKONAWCÓW: 
    1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1.

    10.2 Oświadczenie Wykonawcy dotyczące braku podstaw wykluczenia z postępowania.

    10.3. Pozostałe dokumenty i oświadczenia, o których mowa w specyfikacji zamówienia.

 

VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Ofertę należy składać drogą korespondencyjną na adres: Gmina Miasto Mrągowo, 11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60A lub drogą elektroniczną na adres sekretariat@mragowo.um.gov.pl  do dnia 06.12.2024 r. do godz. 1000 – podpisany podpisem elektronicznym.
  2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu  06.12.2024r. r. o godz. 1030. O wyniku i wyborze najkorzystniejszej oferty, oferenci zostaną powiadomieni telefonicznie.
  3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

VIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

  1. Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku).
  2. W cenie ofertowej należy uwzględnić koszt uzgodnień oraz materiałów wyjściowych koniecznych do realizacji zamówienia (m.in. pozyskanie mapy do celów projektowych, uzyskanie uzgodnień, decyzji, itp.)
  3. Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, w tym m.in. podatek VAT, upusty, rabaty.

 

 

IX. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY

  1. Kryterium oceny:
    1. cena /brutto/ -  za jaką Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie, wyrażona w polskich złotych:

-  waga kryterium - 100 %

 

 

X.   UDZIELENIE ZAMÓWIENIA / PODPISANIE UMOWY

  1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom  określonym w niniejszej specyfikacji zapytania ofertowego i została oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert.
  2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację.
  3. Ogłoszenie zawierające informacje wskazane w pkt. 2 Zamawiający umieści na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.
  4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia zapytania ofertowego.

 

XI. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY

  1. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę odrębnym pismem lub telefonicznie.
  2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
  3. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania bez podania przyczyny.  

 

XII. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Mrągowo,
      ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo, reprezentowana przez Burmistrza Miasta Mrągowo.
    2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, można się z nim kontaktować poprzez adres e-mail: iod@warmiainkaso.pl.  we wszystkich sprawach dotyczących danych osobowych przetwarzanych przez Administratora.
    3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
      w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze.
    4. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane: organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, innym podmiotom, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Miasto Mrągowo przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Gmina Miasto Mrągowo reprezentowana przez Burmistrza Miasta Mrągowo.
    5. Będziemy przechowywać Pani/Pana dane osobowe do chwili załatwienia sprawy, w której zostały one zebrane, a następnie – w przypadkach, w których wymagają tego przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. 2018 r. poz. 217 ze zm.) – przez czas określony w tych przepisach.
    6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, które Pani/Pana dotyczą, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.
    7. W przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
    8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, natomiast konieczne do wykonania przedstawionego wyżej celu. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości realizacji przedstawionego celu.
    9. Administrator danych nie zamierza przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
    10. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu

 

XIII. DODATKOWE INFORMACJE

                Do udzielania wyjaśnień dotyczących zamówienia, ze strony Zamawiającego, upoważnia się pracowników referatu Planowania Przestrzennego, Budownictwa i Inwestycji: Izabela Połeć tel. (089) 741 90 27.

XIV. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPROSZENIA

  1. Formularz ofertowy
  2. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące braku podstaw wykluczenia z postępowania.
  3. Projekt umowy

 

 

 

                                                                                                                             

 

 

 

 

 

Opracował: Izabela Połeć

Sprawdził: Grzegorz Woźniak

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki

Treść ogłoszenia

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.