„Budowa instalacji przeciwpożarowej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Kopernika 2 c w Mrągowie”
Przedmiotem zamówienia jest:
ZAPYTANIE OFERTOWE
„Budowa instalacji przeciwpożarowej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Kopernika 2 c w Mrągowie”
Zapytanie ofertowe nie jest objęte przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11.09.2019r. na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.).
I. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Miasto Mrągowo,
Ul. Królewiecka 60A
11-700 Mrągowo,
NIP: 742-20-96-940
Tel. 89 741 90 00, fax. 89 741 28 74
II. ADRES DO KORESPONDENCJI WYKONAWCY Z ZAMAWIAJĄCYM
Gmina Miasto Mrągowo- Referat Planowania Przestrzennego
Budownictwa i Inwestycji – pok. 51
Ul. Królewiecka 60 A,
11-700 Mrągowo
NIP: 742-20-96-940
Tel. 89 741 90 28, fax. 89 741 28 74
e-mail: i.wojciechowska@mragowo.um.gov.pl
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu instalacji wodociągowej przeciwpożarowej z punktami poboru wody w postaci hydrantów wewnętrznych z wężem półsztywnym o nominalnej średnicy węża 25 mm zgodnie z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej oraz wykonanie robót budowlano – montażowych.
1. Cel zamówienia:
a) wyposażenie budynku szkoły w instalację wodociągową przeciwpożarową z punktami poboru wody w postaci hydrantów 25. Wykonanie zgodnie z projektem uzgodnionym z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych. Warunkiem dopuszczenia do użytkowania urządzenia przeciwpożarowego jest przeprowadzenie prób i badań potwierdzających prawidłowość działania,
b) dostosowanie istniejących sieci hydrantów wewnętrznych do obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej.
2. Zakres rzeczowy obejmuje:
a) uzgodnienie projektu z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynku, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 109 poz. 719),
b) uzgodnienie projektu wykonania z Zamawiającym,
c) zabezpieczenie/odcięcie starej instalacji hydrantowej i starych hydrantów,
d) wykonanie nowej instalacji hydrantowej,
e) montaż nowych hydrantów dn 25 z wężem półsztywnym,
f) przeprowadzenie prób i badań potwierdzających prawidłowość działania,
g) uruchomienie instalacji,
h) wykonanie dokumentacji powykonawczej.
3. Podstawa prawna:
a) ustawa z dnia 24 sierpnia 1991r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U. 2020r. Poz. 961 z późn. zm.),
b) rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 109, poz. 719),
dodatkowo:
a) Decyzja Komendanta Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mrągowie z dnia 24.01.2020r., znak: PZ.5580.34.4.2019 (obowiązek 1).
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Rozpoczęcie - z dniem podpisania umowy,
Zakończenie: do 24.09.2021r., w tym roboty remontowo – budowlane w terminie od 19.07.2021r. do 24.09.2021r.
V. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 30 dni.
Składając ofertę Wykonawca akceptuje umowę w brzemieniu załącznika nr 2 do niniejszego zapytania.
VI. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
- Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku).
- Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, w tym m.in. podatek VAT, upusty, rabaty.
VII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
- Kryteriami oceny ofert są:
- Cena oferty brutto (C) 90%
- Okres gwarancji (G) 10%
- Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt.
- Cena oferty (C)
- Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma 90 punktów.
- Punkty pozostałych ofert liczone będą wg proporcji matematycznej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:
C min
C = ---------- * 90
C ob
gdzie:
C – ilość punktów za kryterium ceny
Cob – cena brutto oferty badanej
Cmin – najniższa cena oferowana brutto
-
- Okres gwarancji (G)
a) Oferta z najdłuższym okresem gwarancji otrzyma 10 punktów.
b) Punkty pozostałych ofert liczone będą wg proporcji matematycznej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:
Gb
G = ---------- * 10
Gmax
gdzie:
G – ilość punktów za kryterium gwarancji
Gb – okres gwarancji badanej oferty podany w miesiącach,
Gmax – okres gwarancji oferty z najdłuższą gwarancją podany w miesiącach,
3. Ostateczny ranking ofert wyliczony zostanie według wzoru Ok = C + G gdzie:
Ok – ocena końcowa,
C - ilość punktów za cenę oferty,
G - ilość punktów za okres gwarancji.
Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i niepodlegających odrzuceniu.
VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy składać drogą korespondencyjną na adres: Gmina Miasto Mrągowo, 11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60A lub drogą elektroniczną na adres: i.wojciechowska@mragowo.um.gov.pl do dnia 10.05.2021r. do godz. 10.00.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.05.2021r. o godz. 10.10. O wyniku i wyborze najkorzystniejszej oferty, oferenci zostaną powiadomieni telefonicznie.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoja ofertę.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
IX. UDZIELENIE ZAMÓWIENIA / PODPISANIE UMOWY
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji zapytania ofertowego i została oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert.
2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy), albo imienia i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną oferentom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejsza spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny, chyba że, zachodzą przesłanki unieważnienia zapytania ofertowego.
X. DODATKOWE INFORMACJE – ZASTRZEŻENIA
1. Do udzielenia wyjaśnień dotyczący zamówienia ze strony Zamawiającego, upoważnia się pracowników referatu Planowania Przestrzennego Budownictwa i Inwestycji: Izabelę Połeć tel. 89 741 90 28.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania bez podania przyczyny.
UWAGA:
3. Zleceniobiorca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do samodzielnej weryfikacji zakresu prac i zapoznania się z Terenem budowy.
4. Wszelkie pytania związane z niniejszym zapytaniem ofertowym należy przesyłać pocztą elektroniczną na adres email: i.wojciechowska@mragowo.um.gov.pl, w tytule wiadomości wpisując: „Sieć hydrantów”.
XI. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Mrągowo,
ul. Królewiecka 60a, 11-700 Mrągowo; - Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, można się z nim kontaktować poprzez adres e-mail: iod@warmiainkaso.pl. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących danych osobowych przetwarzanych przez Administratora;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego; - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będzie broker ubezpieczeniowy Maximus Broker Sp. z o.o. oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a następnie przekazane do A2.
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, które Pani/Pana dotyczą, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
- w przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
XIV. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPROSZENIA
1. Formularz ofertowy,
2. Projekt umowy.