„Wykonanie inwentaryzacji przyrodniczej Parku im. Juliusza Słowackiego”
Przedmiotem zamówienia jest:
PBI.7013.107.2020 Mrągowo, dnia 07.10.2020 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
„Wykonanie inwentaryzacji przyrodniczej Parku im. Juliusza Słowackiego”
W ramach zadania: „Ochrona różnorodności biologicznej Parku im. Juliusza Słowackiego”
Zapytanie ofertowe nie jest objęte przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt 8 Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.). Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i 71 Kodeksu Cywilnego ( t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 1145 z późn. zm.).
I. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Miasto Mrągowo,
ul. Królewiecka 60A,
11-700 Mrągowo;
NIP: 742-20-96-940
Tel. 89 741 9000 fax. 89 741 2874
II. ADRES DO KORESPONDENCJI WYKONAWCY Z ZAMAWIAJĄCYM
Gmina Miasto Mrągowo – Referat Planowania Przestrzennego
Budownictwa i Inwestycji – pok. 51
ul. Królewiecka 60A,
11-700 Mrągowo;
NIP: 742-20-96-940
Tel. 89 741 9027 lub 9028, fax. 89 741 2874
email: i.wojciechowska@mragowo.um.gov.pl
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
Przedmiotem zamówienia jest inwentaryzacja przyrodnicza obszaru Parku im. Juliusza Słowackiego
w Mrągowie, na terenie którego wykonano nowe zagospodarowanie w postaci wykonania ścieżek pieszo-rowerowych, parkingu leśnego oraz montażu małej architektury. Realizacja zadania ukierunkowana była na zachowanie i ochronę środowiska przyrodniczego na terenie parku oraz na wspieranie obszarów wartościowych przyrodniczo bezpośrednio powiązanych z terenem parku, w tym Obszaru Chronionego Krajobrazu Jezior Legińsko-Mrągowskich, łącznie na pow. 160,31 ha.
Celem opracowania jest przedstawienie istotnych elementów środowiska przyrodniczego objętych ochroną, w tym gatunków, siedlisk i form ochrony przyrody, występujących po wykonaniu opisanych powyżej działań, aby ocenić, czy zakładana poprawa statusu ochrony środowiska została osiągnięta.
- Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
- Pozyskanie danych poprzez badania botaniczne, faunistyczne w terenie, ich analizę oraz opracowanie dokumentacji w zakresie flory i fauny.
- Sporządzenie wykazów gatunków zwierząt objętych ochroną, występujących na terenie parku.
- Wyszczególnienie występujących siedlisk/zbiorowisk przyrodniczych.
- Analiza wpływu na powierzchniowe formy ochrony przyrody, o których mowa w ustawie o ochronie przyrody.
- Sporządzenie opracowania wraz z niezbędnymi załącznikami w wersji papierowej (2 egz.) oraz elektronicznej (edytowalnej) na płycie CD).
Uwagi:
- Zamawiający udostępni Wykonawcy, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę, dokumenty będące
w posiadaniu Zamawiającego, mogące być pomocne przy opracowaniu inwentaryzacji przyrodniczej, takie jak: opinię przyrodniczą sporządzoną przed rozpoczęciem robót, dokumentację projektową, na podstawie której zostały przeprowadzone działania ochronne. - Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokonać wizji w terenie celem zapoznania się z warunkami terenowymi.
- Przedmiot zamówienia należy wykonać w pełnym zakresie i zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia,
w tym w szczególności:
Opracowanie ma być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, w szczególności z ustawą o ochronie przyrody i rozporządzeniami wykonawczymi do niej.
- Podstawowe informacje o obiekcie:
Obszar opracowania obejmuje Park im. Juliusza Słowackiego w Mrągowie położony między drogą wojewódzką a Jeziorem Czarnym w granicach administracyjnych miasta. Działki nr ewid. 195/1, 195/2, 214 i 222 obręb 2 miasto Mrągowo.
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Rozpoczęcie – z dniem podpisania umowy
Zakończenie – 10 dni od dnia podpisania umowy (przekazanie kompletnej dokumentacji Zamawiającemu)
V. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 14 dni.
VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji zapytania ofertowego.
- Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
- Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona
i podpisana przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej specyfikacji zapytania ofertowego. - Oferta musi być sporządzona i podpisana według wzoru na formularzu oferty - załącznik nr 1.
- Oferta musi być kompletna i napisana w języku polskim.
- Oferta powinna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy (dotyczy również wszystkich załączników do oferty). Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. Jeżeli do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy wymagane jest zastosowanie tzw. reprezentacji łącznej, wówczas wszystkie dokumenty powinny być podpisane przez zobowiązane osoby. Proponuje się, aby wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami były kolejno parafowane oraz ponumerowane i złączone w sposób trwały.
- Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
- Podwykonawcy: Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom – jeżeli dotyczy. Zamawiający nie określa, które części zamówienia nie mogą być powierzone podwykonawcom.
- ZAWARTOŚĆ ZŁOŻONEJ OFERT PRZEZ WYKONAWCÓW:
10.1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1.
10.2. Pozostałe dokumenty i oświadczenia, o których mowa w specyfikacji zamówienia.
VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Ofertę należy składać drogą korespondencyjną na adres: Gmina Miasto Mrągowo, 11-700 Mrągowo,
ul. Królewiecka 60A lub drogą elektroniczną na adres i.wojciechowska@mragowo.um.gov.pl do dnia 14.10.2020r. do godz. 1000. - Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.10.2020r. o godz. 1010. O wyniku i wyborze najkorzystniejszej oferty, oferenci zostaną powiadomieni telefonicznie.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
VIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
- Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku).
- W cenie ofertowej należy uwzględnić koszt uzgodnień oraz materiałów wyjściowych koniecznych do realizacji zamówienia (m.in. pozyskanie mapy do celów projektowych, uzyskanie uzgodnień, decyzji, itp.)
- Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, w tym m.in. podatek VAT, upusty, rabaty.
IX. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
- Kryterium oceny:
- cena /brutto/ - za jaką Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie, wyrażona w polskich złotych:
- waga kryterium - 100 %
X. UDZIELENIE ZAMÓWIENIA / PODPISANIE UMOWY
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji zapytania ofertowego i została oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia zapytania ofertowego.
XI. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
- O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę odrębnym pismem lub telefonicznie.
- Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym
w ofercie. - W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
XII. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
-
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Mrągowo, ul. Królewiecka 60A,
11-700 Mrągowo, reprezentowana przez Burmistrza Miasta Pana Stanisława Bułajewskiego. - Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, można się z nim kontaktować poprzez adres e-mail: iod@warmiainkaso.pl. we wszystkich sprawach dotyczących danych osobowych przetwarzanych przez Administratora.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze. - Pani/Pana dane mogą zostać przekazane: organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, innym podmiotom, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Miasto Mrągowo przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Gmina Miasto Mrągowo reprezentowana przez Burmistrza Miasta Mrągowo.
- Będziemy przechowywać Pani/Pana dane osobowe do chwili załatwienia sprawy, w której zostały one zebrane, a następnie – w przypadkach, w których wymagają tego przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. 2018 r. poz. 217 ze zm.) – przez czas określony w tych przepisach.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, które Pani/Pana dotyczą, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.
- W przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, natomiast konieczne do wykonania przedstawionego wyżej celu. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości realizacji przedstawionego celu.
- Administrator danych nie zamierza przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Mrągowo, ul. Królewiecka 60A,
XIII. DODATKOWE INFORMACJE
Do udzielania wyjaśnień dotyczących zamówienia, ze strony Zamawiającego, upoważnia się pracowników referatu Planowania Przestrzennego, Budownictwa i Inwestycji: Izabela Połeć tel. (089) 741 9028
XIV. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPROSZENIA
- Formularz ofertowy
- Projekt umowy
Opracowała:
Mariola Czułado
Sprawdziła:
Izabela Połeć