Wersja obowiązująca z dnia

„Wykonanie inwentaryzacji przyrodniczej Parku im. Juliusza Słowackiego”

Przedmiotem zamówienia jest:

PBI.7013.107.2020                                                                                                                                                                                                                                 Mrągowo, dnia 07.10.2020 r.

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

„Wykonanie inwentaryzacji przyrodniczej  Parku im. Juliusza Słowackiego”

 W ramach zadania: „Ochrona różnorodności biologicznej Parku im. Juliusza Słowackiego”

 

Zapytanie ofertowe nie jest objęte przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt 8 Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.). Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i 71 Kodeksu Cywilnego ( t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 1145 z późn. zm.).

 

I. ZAMAWIAJĄCY

Gmina Miasto Mrągowo,

ul. Królewiecka 60A,

11-700 Mrągowo;

NIP: 742-20-96-940

Tel. 89 741 9000 fax. 89 741 2874

 

II. ADRES DO KORESPONDENCJI WYKONAWCY Z ZAMAWIAJĄCYM

       Gmina Miasto Mrągowo – Referat Planowania Przestrzennego

                                                       Budownictwa i Inwestycji – pok. 51

ul. Królewiecka 60A,

11-700 Mrągowo;

NIP: 742-20-96-940

Tel. 89 741 9027 lub 9028,  fax. 89 741 2874

email: i.wojciechowska@mragowo.um.gov.pl

 

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAPYTANIA OFERTOWEGO.

 

Przedmiotem zamówienia jest inwentaryzacja przyrodnicza obszaru Parku im. Juliusza Słowackiego
w Mrągowie, na terenie którego wykonano nowe zagospodarowanie w postaci wykonania ścieżek pieszo-rowerowych, parkingu leśnego oraz montażu małej architektury. Realizacja  zadania ukierunkowana była na zachowanie i ochronę środowiska przyrodniczego na terenie parku oraz na wspieranie obszarów wartościowych przyrodniczo bezpośrednio powiązanych z terenem parku, w tym Obszaru Chronionego Krajobrazu Jezior Legińsko-Mrągowskich, łącznie na pow. 160,31 ha.

                Celem opracowania jest przedstawienie istotnych elementów środowiska przyrodniczego objętych ochroną, w tym gatunków, siedlisk i form ochrony przyrody, występujących po wykonaniu opisanych powyżej działań, aby ocenić, czy zakładana poprawa statusu ochrony środowiska  została osiągnięta.

  1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
  1. Pozyskanie danych poprzez badania botaniczne, faunistyczne w terenie, ich analizę oraz opracowanie dokumentacji w zakresie flory i fauny.
  2. Sporządzenie wykazów gatunków zwierząt objętych ochroną, występujących na terenie parku.
  3. Wyszczególnienie występujących siedlisk/zbiorowisk przyrodniczych.
  4. Analiza wpływu na powierzchniowe formy ochrony przyrody, o których mowa w ustawie o ochronie przyrody.
  5. Sporządzenie opracowania wraz z niezbędnymi załącznikami w wersji papierowej (2 egz.) oraz elektronicznej (edytowalnej) na płycie CD).

Uwagi:

  1. Zamawiający udostępni Wykonawcy, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę, dokumenty będące
    w posiadaniu Zamawiającego, mogące być pomocne przy opracowaniu inwentaryzacji przyrodniczej, takie jak: opinię przyrodniczą sporządzoną przed rozpoczęciem robót, dokumentację projektową, na podstawie której zostały przeprowadzone działania ochronne.
  2. Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokonać wizji w terenie celem zapoznania się z warunkami terenowymi.
  1. Przedmiot zamówienia należy wykonać w pełnym zakresie i zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia,
    w tym w szczególności:

      Opracowanie ma być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, w szczególności z ustawą o ochronie przyrody i rozporządzeniami wykonawczymi do niej.

  1. Podstawowe informacje o obiekcie:

      Obszar opracowania obejmuje Park im. Juliusza Słowackiego w Mrągowie położony między drogą wojewódzką a Jeziorem Czarnym w granicach administracyjnych miasta. Działki nr ewid. 195/1, 195/2, 214 i 222 obręb 2 miasto Mrągowo.

 

IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

                Rozpoczęcie – z dniem podpisania umowy

                Zakończenie – 10 dni od dnia podpisania umowy  (przekazanie kompletnej dokumentacji Zamawiającemu)

 

V. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ

                Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 14 dni.

VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

  1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  2. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji  zapytania ofertowego.
  3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  4. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona
    i podpisana przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej specyfikacji zapytania ofertowego.
  5. Oferta musi być sporządzona i podpisana według wzoru na formularzu oferty - załącznik nr 1.
  6. Oferta musi być kompletna i napisana w języku polskim.
  7. Oferta powinna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy (dotyczy również wszystkich załączników do oferty). Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. Jeżeli do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy wymagane jest zastosowanie tzw. reprezentacji łącznej, wówczas wszystkie dokumenty powinny być podpisane przez zobowiązane osoby. Proponuje się, aby wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami były kolejno parafowane oraz ponumerowane i złączone w sposób trwały.
  8. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
  9. Podwykonawcy: Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom – jeżeli dotyczy. Zamawiający nie określa, które części zamówienia nie mogą być powierzone podwykonawcom.
  10. ZAWARTOŚĆ ZŁOŻONEJ OFERT PRZEZ WYKONAWCÓW: 

    10.1.  Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1.

    10.2. Pozostałe dokumenty i oświadczenia, o których mowa w specyfikacji zamówienia.

 

VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Ofertę należy składać drogą korespondencyjną na adres: Gmina Miasto Mrągowo, 11-700 Mrągowo,
    ul. Królewiecka 60A lub drogą elektroniczną na adres
    i.wojciechowska@mragowo.um.gov.pl do dnia 14.10.2020r. do godz. 1000.
  2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.10.2020r.  o godz. 1010. O wyniku i wyborze najkorzystniejszej oferty, oferenci zostaną powiadomieni telefonicznie.
  3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

VIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

  1. Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku).
  2. W cenie ofertowej należy uwzględnić koszt uzgodnień oraz materiałów wyjściowych koniecznych do realizacji zamówienia (m.in. pozyskanie mapy do celów projektowych, uzyskanie uzgodnień, decyzji, itp.)
  3. Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, w tym m.in. podatek VAT, upusty, rabaty.

 

IX. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY

  1. Kryterium oceny:
    1. cena /brutto/ -  za jaką Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie, wyrażona w polskich złotych:

-  waga kryterium - 100 %

 

X.   UDZIELENIE ZAMÓWIENIA / PODPISANIE UMOWY

  1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom  określonym w niniejszej specyfikacji zapytania ofertowego i została oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert.
  2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia zapytania ofertowego.

 

XI. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY

  1. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę odrębnym pismem lub telefonicznie.
  2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym
    w ofercie.
  3. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

 

XII. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO

 

                Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Mrągowo, ul. Królewiecka 60A,
      11-700 Mrągowo, reprezentowana przez Burmistrza Miasta Pana Stanisława Bułajewskiego.
    2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, można się z nim kontaktować poprzez adres e-mail: iod@warmiainkaso.pl.  we wszystkich sprawach dotyczących danych osobowych przetwarzanych przez Administratora.
    3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
      w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze.
    4. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane: organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, innym podmiotom, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Miasto Mrągowo przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Gmina Miasto Mrągowo reprezentowana przez Burmistrza Miasta Mrągowo.
    5. Będziemy przechowywać Pani/Pana dane osobowe do chwili załatwienia sprawy, w której zostały one zebrane, a następnie – w przypadkach, w których wymagają tego przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. 2018 r. poz. 217 ze zm.) – przez czas określony w tych przepisach.
    6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, które Pani/Pana dotyczą, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.
    7. W przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
    8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, natomiast konieczne do wykonania przedstawionego wyżej celu. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości realizacji przedstawionego celu.
    9. Administrator danych nie zamierza przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
    10. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu

 

 

XIII. DODATKOWE INFORMACJE

 

Do udzielania wyjaśnień dotyczących zamówienia, ze strony Zamawiającego, upoważnia się pracowników referatu Planowania Przestrzennego, Budownictwa i Inwestycji: Izabela Połeć tel. (089) 741 9028

 

XIV. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPROSZENIA

  1. Formularz ofertowy
  2. Projekt umowy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Opracowała:

Mariola Czułado

 

Sprawdziła:

Izabela Połeć

Załączniki

Treść ogłoszenia