Wykonanie oraz montaż tablic informacyjnych dla zadania pn. „Budowa odcinka drogi gminnej nr 211095N – ul. Generała L. Okulickiego w Mrągowie”
Przedmiotem zamówienia jest:
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
na wykonanie oraz montaż tablic informacyjnych dla zadania pn. „Budowa odcinka drogi gminnej nr 211095N – ul. Generała L. Okulickiego w Mrągowie”
Zaproszenie nie jest objęte przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.). Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i 71 Kodeksu Cywilnego (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1145 z późn. zm.)
- Zamawiający
Gmina Miasto Mrągowo
ul. Królewiecka 60A
11 – 700 Mrągowo
NIP: 742 20 76 940
tel. 89 741 90 00, fax. 89 741 28 74
- Adres do korespondencji Wykonawcy z Zamawiającym
Gmina Miasto Mrągowo – Referat Planowania Przestrzennego, Budownictwa i Inwestycji
ul. Królewiecka 60A
11 – 700 Mrągowo
tel. 89 741 90 27
- Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz montaż 2 szt. tablic informacyjnych dla zadania pn. „Budowa odcinka drogi gminnej nr 211095N – ul. Generała L. Okulickiego w Mrągowie”.
- Tablice należy wykonać zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi wyglądu i ustawienia tablic informacyjnych (załącznik nr 1 do projektu umowy) oraz treścią przekazaną przez Zamawiającego.
- Projekt tablic należy przesłać w formie elektronicznej do akceptacji Zamawiającemu w terminie 7 dni od przekazania jej treści. Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo kilkukrotnej korekty projektu.
- Minimalny rozmiar tablic informacyjnych to 80 cm wysokość x 120 cm szerokość.
- Informacje na tablicach powinny być widoczne i czytelne dla odbiorców.
- Tablice wolnostojące jednostronne na stalowym stelażu.
- Tablice wykonane z materiałów zapewniających trwałość oraz estetyczny wygląd (np. blacha ocynk lub aluminiowa płyta kompozytowa), odpornych na czynniki atmosferyczne (w szczególności na obciążenie wiatrem), promieniowanie UV, uszkodzenia oraz odpornych na korozję lub odpowiednio zabezpieczone antykorozyjnie.
- Montaż tablic na stelażach trwale związanych z podłożem, na odcinku początkowym i końcowym drogi ul. Okulickiego w Mrągowie, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Konstrukcja musi zapewnić usztywnienie tablic, uniemożliwiając falowanie blachy. Dolna krawędź tablic powinna się znajdować na wysokości między 150 a 200 cm od poziomu gruntu.
- Nadruk w technologii odpornej na działanie warunków atmosferycznych (deszcz, śnieg, słońce, wiatr) i wandalizm (graffiti).
- Tablice powinny być wykonane z materiałów zapewniających trwałość przynajmniej przez 5 lat.
- Termin wykonania zamówienia
- Rozpoczęcie – z dniem podpisania umowy;
- Zakończenie:
- projekt tablic w terminie 7 dni od dnia przekazania treści przez Zamawiającego,
- wykonanie i montaż tablic w terminie 28 dni od dnia podpisania umowy.
- Termin związania z ofertą
Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 30 dni.
- Opis sposobu przygotowania oferty
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji zaproszenia do składania ofert.
- Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
- Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona
i podpisana przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej specyfikacji zaproszenia do składania ofert. - Oferta musi być sporządzona i podpisana według wzoru na formularzu oferty – załącznik nr 1.
- Oferta musi być kompletna i napisana w języku polskim.
- Oferta powinna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
- Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
- Miejsce oraz termin składania ofert
- Ofertę należy składać drogą korespondencyjną na adres: Gmina Miasto Mrągowo, 11 – 700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60A lub drogą elektroniczną na adres: gawronska@mragowo.um.gov.pl do dnia 15.07.2020 r. do godz. 10.00.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.07.2020 r. o godz. 10.30.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu obliczenia ceny
- Kryterium oceny:
- Cena /brutto/ - za jaką Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie, wyrażona w polskich złotych:
- Waga kryterium – 100%
- Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez Zamawiającego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
-
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Mrągowo,
ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo, reprezentowana przez Burmistrza Miasta Pana Stanisława Bułajewskiego. - Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, można się z nim kontaktować poprzez adres e-mail: iod@warmiainkaso.pl we wszystkich sprawach dotyczących danych osobowych przetwarzanych przez Administratora.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze. - Pani/Pana dane mogą zostać przekazane: organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, innym podmiotom, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Miasto Mrągowo przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Gmina Miasto Mrągowo reprezentowana przez Burmistrza Miasta Mrągowo.
- Będziemy przechowywać Pani/Pana dane osobowe do chwili załatwienia sprawy, w której zostały one zebrane, a następnie – w przypadkach, w których wymagają tego przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. 2018 r. poz. 217 ze zm.) – przez czas określony w tych przepisach.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, które Pani/Pana dotyczą, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.
- W przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, natomiast konieczne do wykonania przedstawionego wyżej celu. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości realizacji przedstawionego celu.
- Administrator danych nie zamierza przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu.
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Mrągowo,
- Dodatkowe informacje
Do udzielania wyjaśnień dotyczących zamówienia, ze strony Zamawiającego, upoważnieni są pracownicy Referatu Planowania Przestrzennego, Budownictwa i Inwestycji Urzędu Miejskiego w Mrągowie: Ewelina Gawrońska tel. (89) 741-90-27 i Izabela Połeć tel. (89) 741-90-28.
- Załączniki do zaproszenia
- Formularz ofertowy.
- Projekt umowy.
Załączniki
Treść ogłoszenia
- Zaproszenie tablica Okulickiego
- Formularz ofertowy
- Projekt umowy tablica Okulickiego
- Wytyczne dotyczące tablic informacyjnych