Wersja obowiązująca z dnia

„Budowa instalacji przeciwpożarowej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Kopernika 2 c w Mrągowie”

Przedmiotem zamówienia jest:

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

„Budowa instalacji przeciwpożarowej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Kopernika 2 c w Mrągowie”     

 

Zapytanie ofertowe nie jest objęte przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11.09.2019r. na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1  Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.).

 

I. ZAMAWIAJĄCY

Gmina Miasto Mrągowo,

Ul. Królewiecka 60A

11-700 Mrągowo,

NIP: 742-20-96-940

Tel. 89 741 90 00, fax. 89 741 28 74

 

II. ADRES DO KORESPONDENCJI WYKONAWCY Z ZAMAWIAJĄCYM

Gmina Miasto Mrągowo- Referat Planowania Przestrzennego

                                      Budownictwa i Inwestycji – pok. 51

Ul. Królewiecka 60 A,

11-700 Mrągowo

NIP: 742-20-96-940

Tel. 89 741 90 28, fax. 89 741 28 74

e-mail: i.wojciechowska@mragowo.um.gov.pl

 

 

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAPYTANIA OFERTOWEGO

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu instalacji wodociągowej przeciwpożarowej z punktami poboru wody w postaci hydrantów wewnętrznych z wężem półsztywnym o nominalnej  średnicy węża 25 mm zgodnie z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej oraz wykonanie robót budowlano – montażowych.

 

1. Cel zamówienia:

a) wyposażenie budynku szkoły w instalację wodociągową przeciwpożarową z punktami poboru wody w postaci hydrantów 25. Wykonanie zgodnie z projektem uzgodnionym z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń  przeciwpożarowych. Warunkiem dopuszczenia do użytkowania urządzenia przeciwpożarowego jest przeprowadzenie prób i badań potwierdzających  prawidłowość działania,

b) dostosowanie istniejących  sieci hydrantów wewnętrznych do obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej.

 

2. Zakres rzeczowy obejmuje:

 

a) uzgodnienie projektu  z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń  przeciwpożarowych zgodnie z rozporządzeniem  Ministra Spraw Wewnętrznych  i Administracji z dnia 7 czerwca 2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynku, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 109 poz. 719),

b) uzgodnienie projektu  wykonania z Zamawiającym,

c) zabezpieczenie/odcięcie starej instalacji hydrantowej i starych hydrantów,

d) wykonanie nowej instalacji hydrantowej,

e) montaż nowych hydrantów dn 25  z wężem półsztywnym,

f) przeprowadzenie  prób i badań potwierdzających  prawidłowość działania,

g) uruchomienie instalacji,

h) wykonanie dokumentacji  powykonawczej.

 

3. Podstawa prawna:

a) ustawa z dnia 24 sierpnia 1991r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U. 2020r. Poz. 961 z późn. zm.),

b) rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 109, poz. 719),

dodatkowo:

a) Decyzja Komendanta Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mrągowie z dnia 24.01.2020r., znak: PZ.5580.34.4.2019 (obowiązek 1).

 

IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Rozpoczęcie  - z dniem podpisania umowy,

Zakończenie: do 24.09.2021r., w tym roboty remontowo – budowlane w terminie od 19.07.2021r. do 24.09.2021r. 

 

V. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ

Wykonawca pozostaje związany  z ofertą przez okres 30 dni.

Składając ofertę Wykonawca akceptuje umowę w brzemieniu załącznika nr 2 do niniejszego zapytania.

 

VI. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

  1. Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku). 
  2. Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, w tym m.in. podatek VAT, upusty, rabaty.

 

VII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY

  1. Kryteriami oceny ofert są:
    1. Cena oferty brutto (C) 90%
    2. Okres gwarancji (G)  10%
  2. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt.
    1. Cena oferty (C)
  1. Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma 90 punktów.
  2. Punkty pozostałych ofert liczone będą wg proporcji matematycznej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:

           C min

   C = ---------- * 90

             C ob

gdzie:

C – ilość punktów za kryterium ceny

Cob – cena brutto oferty badanej

Cmin – najniższa cena oferowana brutto

    1. Okres gwarancji (G)

a)  Oferta z najdłuższym okresem gwarancji otrzyma 10 punktów.  

b) Punkty pozostałych ofert liczone będą wg proporcji matematycznej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:

                Gb

      G = ---------- * 10

                     Gmax

gdzie:

        G – ilość punktów za kryterium gwarancji

        Gb  – okres gwarancji badanej oferty podany w miesiącach,

Gmax – okres gwarancji oferty z najdłuższą gwarancją podany w miesiącach,

 

3. Ostateczny ranking ofert wyliczony zostanie według wzoru Ok = C + G gdzie:

Ok – ocena końcowa,

C - ilość punktów za cenę oferty,

G - ilość punktów za  okres gwarancji.

Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i niepodlegających odrzuceniu.

 

 

VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

1. Ofertę należy składać drogą korespondencyjną na adres: Gmina Miasto Mrągowo, 11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka  60A lub drogą elektroniczną  na adres: i.wojciechowska@mragowo.um.gov.pl do dnia  10.05.2021r. do godz. 10.00.

2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.05.2021r. o godz. 10.10. O wyniku i wyborze najkorzystniejszej oferty, oferenci zostaną powiadomieni telefonicznie.

3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.                                                   

4. Oferent może przed upływem terminu składania  ofert zmienić  lub wycofać swoja ofertę.

5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

 

IX. UDZIELENIE ZAMÓWIENIA / PODPISANIE UMOWY

1. Zamawiający  udzieli zamówienia  Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji zapytania ofertowego i została oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert.

2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres  zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy), albo imienia i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną  oferentom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację.

3. Jeżeli  Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający  może wybrać ofertę najkorzystniejsza spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny, chyba że, zachodzą przesłanki unieważnienia zapytania ofertowego.

 

X. DODATKOWE INFORMACJE – ZASTRZEŻENIA

1. Do udzielenia wyjaśnień dotyczący zamówienia ze strony Zamawiającego, upoważnia się pracowników referatu Planowania Przestrzennego Budownictwa i Inwestycji: Izabelę Połeć tel. 89 741 90 28.

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania bez podania przyczyny.

 

UWAGA:

3. Zleceniobiorca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do samodzielnej weryfikacji zakresu prac i zapoznania się z Terenem budowy.

 

4. Wszelkie pytania związane z niniejszym zapytaniem ofertowym należy przesyłać pocztą elektroniczną na adres email: i.wojciechowska@mragowo.um.gov.pl, w tytule wiadomości wpisując: „Sieć hydrantów”.

 

XI. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

 

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Mrągowo,
    ul. Królewiecka 60a, 11-700 Mrągowo;
  • Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, można się z nim kontaktować poprzez adres e-mail: iod@warmiainkaso.pl. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących danych osobowych przetwarzanych przez Administratora;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
    w celu związanym z przedmiotowym  postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,  prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będzie broker ubezpieczeniowy Maximus Broker Sp. z o.o. oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą; 
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a następnie przekazane do A2.
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym
    z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy; 
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
    w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, które Pani/Pana dotyczą, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
  • w przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
  • nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

    na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

 

 

 

XIV. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPROSZENIA

1. Formularz ofertowy,

2. Projekt umowy.

 

 

 

 

                                                                                                                                      

Załączniki

Treść ogłoszenia