Budowa Pumptrack’u w Mrągowie
Przedmiotem zamówienia jest:
ZAPYTANIE OFERTOWE
„Budowa Pumptrack’u w Mrągowie”
Zapytanie ofertowe nie jest objęte przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt 8 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.). Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i 71 Kodeksu Cywilnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 1025 z późn. zm.).
- ZAMAWIAJĄCY
Gmina Miasto Mrągowo,
ul. Królewiecka 60A,
11-700 Mrągowo;
NIP: 742-20-76-940
Tel. 89 741 9000 fax. 89 741 2874
- ADRES DO KORESPONDENCJI WYKONAWCY Z ZAMAWIAJĄCYM
Gmina Miasto Mrągowo – Referat Planowania Przestrzennego
Budownictwa i Inwestycji – pok. 46
ul. Królewiecka 60A,
11-700 Mrągowo;
NIP: 742-20-76-940
Tel. 89 741 9027 lub 9028, fax. 89 741 2874
email: m.koniuszek@mragowo.um.gov.pl
- OPIS PRZEDMIOTU ZAPYTANIA OFERTOWEGO
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych toru rowerowego typu pumptruck na działce nr ewidencyjny 202/5, obręb 06 w Mrągowie, zgodnie z:
- Zapytaniem ofertowym stanowiącym Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia,
- Projektem budowlanym,
- Szczegółową specyfikacją techniczną,
- Przedmiarem robót,
- Decyzją z dnia 17.06.2019 r. Starosty Powiatowego w Mrągowie zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę,
- Obowiązującymi w tym zakresie warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, normami, przepisami itp.
- Wyżej wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające i wzajemnie wyjaśniające. W przypadku powstania niedających się pogodzić niezgodności o charakterze technicznym – podstawą do ostatecznego ustalenia przedmiotu zamówienia oraz wyceny tego przedmiotu – jest przede wszystkim projekt budowlany. W następnej kolejności należy opierać się na projekcie wykonawczym (jeśli został opracowany), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót. Powyższe dokumenty należy wykorzystywać do wyceny robót w przypadku, gdy dokument nadrzędny nie zawiera wyjaśnień.
- Zakres robót do wykonania:
- Usunięcie warstwy 10-15 cm humusu celem powiązania warstw nasypowych;
- Roboty ziemne związane z wykonaniem nasypów toru rowerowego. Grunt mineralno-piaszczysty (mrozoodporny) w objętości 145,50 m³ projektuje się pozyskać z innych źródeł niż wykopy na miejscu budowy;
- Profilowanie oraz testowanie ukształtowanego przebiegu toru rowerowego;
- Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm gr. 10 cm;
- Ułożenie warstwy jezdnej toru z betonu asfaltowego AC 8s grubości 5-7 cm.
Uwagi:
- Wykonawca jest zobowiązany dokonać we własnym zakresie i na własny koszt wizji w terenie oraz dokonać pomiarów i oględzin obiektów niezbędnych do realizacji zadania przed złożeniem oferty cenowej.
- Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierownika budowy specjalności drogowej.
- TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Rozpoczęcie – z dniem podpisania umowy
Zakończenie – 06.12.2019 r. (zakończenie prac i zgłoszenie do odbioru)
- TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 30 dni.
- OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji zapytania ofertowego.
- Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
- Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona i podpisana przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej specyfikacji zapytania ofertowego.
- Oferta musi być sporządzona i podpisana według wzoru na formularzu oferty – załącznik nr 1.
- Oferta musi być kompletna i napisana w języku polskim.
- Oferta powinna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy (dotyczy również wszystkich załączników do oferty). Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. Jeżeli do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy wymagane jest zastosowanie tzw. reprezentacji łącznej, wówczas wszystkie dokumenty powinny być podpisane przez zobowiązane osoby. Proponuje się, aby wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami były kolejno parafowane oraz ponumerowane i złączone w sposób trwały.
- Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
- Podwykonawcy: Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom – jeżeli dotyczy. Zamawiający nie określa, które części zamówienia nie mogą być powierzone podwykonawcom.
- ZAWARTOŚĆ ZŁOŻONEJ OFERTY PRZEZ WYKONAWCÓW:
- Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1.
- Pozostałe dokumenty i oświadczenia, o których mowa w specyfikacji zamówienia.
- MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Ofertę należy składać drogą korespondencyjną na adres: Gmina Miasto Mrągowo, 11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60A lub drogą elektroniczną na adres: k.rozberg@mragowo.um.gov.pl do dnia 03.09.2019 r. r. do godz. 1000.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.09.2019 r. o godz. 1010. O wyniku i wyborze najkorzystniejszej oferty, oferenci zostaną powiadomieni telefonicznie.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
- Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku).
- Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z dokumentami określonymi w opisie zamówienia, w tym m.in. podatek VAT, upusty, rabaty, oraz:
-
-
-
-
- roboty przygotowawcze, wykończeniowe, porządkowe, zorganizowanie i zagospodarowania placu budowy, przywrócenia terenu do stanu pierwotnego, wywóz nadmiaru gruzu, wymiany podłoża, zagęszczenia gruntu, ewentualnego pompowania wody,
- utrzymania zaplecza budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon),
- dozorowania, zabezpieczenia i oznaczenia terenu budowy,
- zajęcia pasa drogowego, placów, chodników,
- koszty utrzymania terenu budowy i zapewnienia warunków bezpieczeństwa dla osób i pojazdów użytkujących drogę,
- zakwaterowanie łącznie z częścią socjalną i sanitarną,
- koszty składowania i utylizacji materiałów rozbiórkowych, odpadów i śmieci,
- koszty związane z utrzymaniem terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych wynikających z lokalizacji terenu budowy,
- koszty wynikające z utrudnień lokalizacyjnych placu budowy,
- odtworzenie nawierzchni, ewentualne uszkodzenia urządzeń podziemnych w obrębie placu budowy i wykonywanych robót,
- wszystkie podatki, cła i inne koszty, które będą opłacane przez Wykonawcę w ramach umowy,
- wykonanie ogrodzenia i zabezpieczenia od istniejących obiektów placu budowy,
- koszty bieżących napraw dróg dojazdowych oraz dróg przez które zostanie wyznaczony objazd,
- koszty obsługi geodezyjnej, wykonanie geodezyjnego wytyczenia i dokumentacji geodezyjnej,
- koszty związane z odbiorami robót wykonanych,
- koszty wykonania dokumentacji powykonawczej,
- zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia,
- koszty pomiarów i badań materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli, jakości materiałów i robót określonymi w STWiOR.
-
-
-
-
- OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
Kryterium oceny:
- cena /brutto/ - za jaką Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie, wyrażona w polskich złotych:
- waga kryterium – 100 %
- UDZIELENIE ZAMÓWIENIA / PODPISANIE UMOWY
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji zapytania ofertowego i została oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert.
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia zapytania ofertowego.
- INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
- O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę odrębnym pismem lub telefonicznie.
- Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
- W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
- INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Mrągowo,
ul. Królewiecka 60a, 11-700 Mrągowo, reprezentowana przez Burmistrza Miasta Pana Stanisława Bułajewskiego. - Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, można się z nim kontaktować poprzez adres
e-mail: iod@warmiainkaso.pl. we wszystkich sprawach dotyczących danych osobowych przetwarzanych przez Administratora. - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze. - Pani/Pana dane mogą zostać przekazane: organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, innym podmiotom, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Miasto Mrągowo przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Gmina Miasto Mrągowo reprezentowana przez Burmistrza Miasta Mrągowo.
- Będziemy przechowywać Pani/Pana dane osobowe do chwili załatwienia sprawy, w której zostały one zebrane, a następnie – w przypadkach, w których wymagają tego przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. 2018 r. poz. 217 ze zm.) – przez czas określony w tych przepisach.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, które Pani/Pana dotyczą, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.
- W przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, natomiast konieczne do wykonania przedstawionego wyżej celu. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości realizacji przedstawionego celu.
- Administrator danych nie zamierza przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu.
- DODATKOWE INFORMACJE
Do udzielania wyjaśnień dotyczących zamówienia, ze strony Zamawiającego, upoważnia się pracowników Referatu Planowania Przestrzennego, Budownictwa i Inwestycji: Magdalenę Koniuszek tel. (089) 741 9018 oraz Kamila Rozberg tel. (089) 741 9028.
- ZAŁĄCZNIKI DO ZAPROSZENIA
- Formularz ofertowy
- Projekt umowy
- Przedmiar robót
- Projekt budowlany
- Decyzja Starosty Mrągowskiego nr 226/2019/Mrg z dnia 17.06.2019 r. zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę toru rowerowego typu pumptruck na działce nr ewid. 202/5, ob. 06 miasto Mrągowo;