Remont hali sportowej przy ul. Wojska Polskiego 6K
Przedmiotem zamówienia jest:
PBI.7013. 40. 2018 Mrągowo, dnia 08.10.2018r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
„ Remont hali sportowej przy ul. Wojska Polskiego 6K”
Zapytanie ofertowe nie jest objęte przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt. 8 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t. j.). Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i 71 Kodeksu Cywilnego (Dz. U. z 2016r. poz. 380 z późn. zm.).
- ZAMAWIAJĄCY
Gmina Miasto Mrągowo,
ul. Królewiecka 60A,
11-700 Mrągowo;
NIP: 742-20-76-940
Tel. 89 741 90 00 fax. 89 741 28 74
- ADRES DO KORESPONDENCJI WYKONAWCY Z ZAMAWIAJĄCYM
Gmina Miasto Mrągowo – Referat Planowania Przestrzennego
Budownictwa i Inwestycji – pok. 51
ul. Królewiecka 60A,
11-700 Mrągowo;
NIP: 742-20-76-940
Tel. 89 741 90 27 lub 741 90 18, fax. 89 741 28 74
email: h.ruczynska@mragowo.um.gov.pl
- OPIS PRZEDMIOTU ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu hali sportowej przy ul. Wojska Polskiego 6K w Mrągowie zgodnie z:
- Zapytaniem ofertowym stanowiącym Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia,
- Przedmiarem robót,
- Obowiązującymi w tym zakresie warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, normami, przepisami itp.
Zakres robót do wykonania:
a) wymiany uszkodzonych kasetonów sufitowych w pomieszczeniu hali sportowej o powierzchni
ok.157m2, tj. ok. 20% powierzchni istniejącego sufitu, nowe panele sufitowe podwieszane
z wełny mineralnej odporne na uderzenia piłką - klasa 2A np. firmy „Eurocoustic”
b) wymiana sufitu podwieszonego w pomieszczeniach socjalnych - powierzchnia ok.131m2,
c) wymiana stelaży sufitu podwieszonego o konstrukcji metalowej – powierzchnia ok. 920 m2,
d) osadzenie istniejących nieuszkodzonych kasetonów sufitowych i ich dopasowanie,
e) zamontowanie nowych osłon na słupach konstrukcyjnych w hali sportowej, osłony z pianki
poliuretanowej o gr.5-7cm, pokrycie osłon ze specjalnego PCV, ilość osłon -13szt,
wymiarach 30cmx32cm i wysokości 200cm.
Uwagi:
- Wykonawca jest zobowiązany dokonać we własnym zakresie i na własny koszt wizji w terenie oraz dokonać pomiarów i oględzin obiektów niezbędnych do realizacji zadania przed złożeniem oferty cenowej.
- Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierownika robót.
- TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Rozpoczęcie – po podpisaniu umowy
Zakończenie – 30.11.2018r. (zakończenie prac i zgłoszenie do odbioru)
- TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 15 dni.
- OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji zapytania ofertowego.
- Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
- Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona i podpisana przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej specyfikacji zapytania ofertowego.
- Oferta musi być sporządzona i podpisana według wzoru na formularzu oferty – załącznik nr 1.
- Oferta musi być kompletna i napisana w języku polskim.
- Oferta powinna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy (dotyczy również wszystkich załączników do oferty). Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. Jeżeli do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy wymagane jest zastosowanie tzw. reprezentacji łącznej, wówczas wszystkie dokumenty powinny być podpisane przez zobowiązane osoby. Proponuje się, aby wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami były kolejno parafowane oraz ponumerowane i złączone w sposób trwały.
- Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
- Podwykonawcy: Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom – jeżeli dotyczy. Zamawiający nie określa, które części zamówienia nie mogą być powierzone podwykonawcom.
- ZAWARTOŚĆ ZŁOŻONEJ OFERTY PRZEZ WYKONAWCÓW:
- Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1.
- Pozostałe dokumenty i oświadczenia, o których mowa w specyfikacji zamówienia.
- MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Ofertę należy składać drogą korespondencyjną na adres: Gmina Miasto Mrągowo,
11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60A lub drogą elektroniczną na adres h.ruczynska@mragowo.um.gov.pl do dnia 24 października 2018r do godz. 1100.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24 października 2018r o godz. 1110. O wyniku i wyborze najkorzystniejszej oferty, oferenci zostaną powiadomieni telefonicznie.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
- Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku).
- Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z dokumentami określonymi w opisie zamówienia, w tym m.in. podatek VAT, upusty, rabaty, oraz:
-
-
-
-
- roboty przygotowawcze, wykończeniowe, porządkowe, zorganizowanie i zagospodarowania placu budowy, przywrócenia terenu do stanu pierwotnego, wywóz nadmiaru gruzu, wymiany podłoża, zagęszczenia gruntu, ewentualnego pompowania wody,
- utrzymania zaplecza budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon),
- dozorowania, zabezpieczenia i oznaczenia terenu budowy,
- zajęcia pasa drogowego, placów, chodników,
- koszty utrzymania terenu budowy i zapewnienia warunków bezpieczeństwa dla osób i pojazdów użytkujących drogę,
- zakwaterowanie łącznie z częścią socjalną i sanitarną,
- koszty składowania i utylizacji materiałów rozbiórkowych, odpadów i śmieci,
- koszty związane z utrzymaniem terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych wynikających z lokalizacji terenu budowy,
- koszty wynikające z utrudnień lokalizacyjnych placu budowy,
- odtworzenie nawierzchni, ewentualne uszkodzenia urządzeń podziemnych w obrębie placu budowy i wykonywanych robót,
- wszystkie podatki, cła i inne koszty, które będą opłacane przez Wykonawcę w ramach umowy,
- wykonanie ogrodzenia i zabezpieczenia od istniejących obiektów placu budowy,
- wykonania projektów organizacji ruchu na czas budowy,
- koszty bieżących napraw dróg dojazdowych oraz dróg przez które zostanie wyznaczony objazd
- koszty obsługi geodezyjnej, wykonanie geodezyjnego wytyczenia i dokumentacji geodezyjnej,
- koszty związane z odbiorami robót wykonanych,
- koszty wykonania dokumentacji powykonawczej,
- zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia,
- koszty pomiarów i badań materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli, jakości materiałów i robót,
-
-
-
-
- OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
Kryterium oceny:
- cena /brutto/ - za jaką Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie, wyrażona w polskich złotych:
- waga kryterium – 100 %
- UDZIELENIE ZAMÓWIENIA / PODPISANIE UMOWY
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji zapytania ofertowego i została oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert.
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia zapytania ofertowego.
- INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
- O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę odrębnym pismem lub telefonicznie.
- Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
- W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
- DODATKOWE INFORMACJE
Do udzielania wyjaśnień dotyczących zamówienia, ze strony Zamawiającego, upoważnia się pracowników Referatu Planowania Przestrzennego, Budownictwa i Inwestycji: Halina Ruczyńska tel. (89) 741 90 27 oraz Tomasz Wrzosek tel. (89) 741 90 28.
- ZAŁĄCZNIKI DO ZAPROSZENIA
- Formularz ofertowy
- Projekt umowy
- Dokumentacja –przedmiar robót
Opracował:
Halina Ruczyńska
Sprawdził:
Tomasz Wrzosek