Wersja nieobowiązująca z dnia

Uzupełnienie aktu stanu cywilnego

Miejsce załatwienia
Kierownik urzędu stanu cywilnego, który sporządził akt. Kierownik USC w Mrągowie dla aktów sporządzonych na terenie obwodu rejestracji stanu cywilnego z Miasta Mrągowo i Gminy Mrągowo.

Wymagane dokumenty
1.    Wniosek o uzupełnienie aktu urodzenia - poniżej
2.    Wniosek o uzupełnienie aktu małżeństwa - poniżej
3.    Wniosek o uzupełnienie aktu zgonu - poniżej
4.    Dowód osobisty lub paszport do wglądu.

Termin załatwienia
Niezwłocznie, w przypadku przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego do 30 dni.

Opłaty
39,00 zł opłaty skarbowej

Tryb odwoławczy
Wojewoda Warmińsko-Mazurski w Olsztynie za pośrednictwem Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Mrągowie w przypadku odmowy uzupełnienia.

Uwagi
Uzupełnienie dokonuje się na podstawie innych aktów stanu cywilnego, akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego prowadzonych dla tego aktu i innych dokumentów mających wpływ na stan cywilny.

Podstawa prawna
Art. 37 ustawy z dnia 28.11.2014 r. – prawo o aktach stanu cywilnego (Dz.U. z 2022 r., poz. 1681 z późn. zm.).

Załączniki

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.