Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Ochrona różnorodności biologicznej Parku im. Juliusza Słowackiego w Mrągowie”
Przedmiotem zamówienia jest:
ZAPYTANIE OFERTOWE
„Ochrona różnorodności biologicznej Parku im. Juliusza Słowackiego w Mrągowie”
CPV – 71247000 - Nadzór nad robotami budowlanymi
- 71520000 - Usługi nadzoru budowlanego
Zapytanie ofertowe nie jest objęte przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt 8 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm.). Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i 71 Kodeksu Cywilnego (Dz. U. z 1964r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.).
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 5 – „Środowisko przyrodnicze i racjonalne wykorzystanie zasobów” Działania 5.3 – „Ochrona różnorodności biologicznej” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014-2020
I. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Miasto Mrągowo,
ul. Królewiecka 60A,
11-700 Mrągowo;
NIP: 742-20-96-940
Tel. 89 741 90 00 fax. 89 741 28 74
II. ADRES DO KORESPONDENCJI WYKONAWCY Z ZAMAWIAJĄCYM
Gmina Miasto Mrągowo – Referat Planowania Przestrzennego
Budownictwa i Inwestycji – pok. 51
ul. Królewiecka 60A,
11-700 Mrągowo;
NIP: 742-20-96-940
Tel. 89 741 9027 lub 9028, fax. 89 741 2874
email: pib@mragowo.um.gov.pl
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Ochrona różnorodności biologicznej Parku im. Juliusza Słowackiego w Mrągowie”
Termin realizacji robót budowlanych: do 31.10.2020r.
Wartość robót budowlanych: 1 075 109,63 zł (brutto)
Nadzór inwestorski może sprawować osoba posiadająca stosowne uprawnienia w zakresie branży konstrukcyjno – budowlanej. Wykonawca zobowiązany jest ująć wszelkie koszty związane z wypełnieniem ww. obowiązku w składanej ofercie.
Dane dotyczące inwestycji:
Inwestycja obejmuje wykonanie robót polegających na zagospodarowaniu terenu Parku im. Juliusza Słowackiego w Mrągowie, obejmujących wykonanie ścieżek o nawierzchni naturalnej, parkingu o nawierzchni utwardzonej, elementów towarzyszących w postaci wiat o konstrukcji drewnianej, stojaków dla rowerów, ławek, koszy na śmieci oraz tablic informacyjnych.
Szczegółowy zakres robót dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: https://bipmragowo.warmia.mazury.pl/zamowienie/241/ochrona-roznorodnosci-biologicznej-parku-im.-juliusza-slowackiego-w-mragowie.html
W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie czynności określone we Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
IV. WARUNKI UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Doświadczenie w realizacji minimum jednego zadania w ostatnich 3 latach w zakresie nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno – budowlanej nad budową, rozbudową, przebudową lub remontem dróg i ulic.
V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Rozpoczęcie – z dniem podpisania umowy
Zakończenie – 15.11.2020r.
VI. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 30 dni.
VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji zapytania ofertowego.
- Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
- Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona
i podpisana przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej specyfikacji zapytania ofertowego. - Oferta musi być sporządzona i podpisana według wzoru na formularzu oferty - załącznik nr 1.
- Oferta musi być kompletna i napisana w języku polskim.
- Oferta powinna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy (dotyczy również wszystkich załączników do oferty). Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. Jeżeli do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy wymagane jest zastosowanie tzw. reprezentacji łącznej, wówczas wszystkie dokumenty powinny być podpisane przez zobowiązane osoby. Proponuje się, aby wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami były kolejno parafowane oraz ponumerowane i złączone w sposób trwały.
- Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
- Podwykonawcy: Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom – jeżeli dotyczy. Zamawiający nie określa, które części zamówienia nie mogą być powierzone podwykonawcom.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
- ZAWARTOŚĆ ZŁOŻONEJ OFERT PRZEZ WYKONAWCÓW:
10.1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1.
10.2. Wypełnione oświadczenie wykonawcy – załącznik nr 2
10.3. Pozostałe dokumenty i oświadczenia, o których mowa w specyfikacji zamówienia.
VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Ofertę należy składać drogą korespondencyjną na adres: Gmina Miasto Mrągowo, 11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60A do dnia 30.01.2020 r. do godz. 1000.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.01.2020 r. o godz. 1010. O wyniku postępowania, oferenci zostaną powiadomieni telefonicznie.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
IX. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
- Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku).
- Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, w tym m.in. podatek VAT, upusty, rabaty.
X. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
- Kryteriami oceny ofert są:
- Cena oferty brutto (C) 70%
- Czas reakcji(R) 30%
- Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt.
- Cena oferty (C)
- Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma 70 punktów.
- Punkty pozostałych ofert liczone będą wg proporcji matematycznej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:
C min
C = -------- ´ 70
C ob
gdzie:
C – ilość punktów za kryterium ceny
Cob – cena brutto oferty badanej
Cmin – najniższa cena oferowana brutto
-
- Czas reakcji (R)
Punkty w tym kryterium będą przyznawane za czas reakcji – czas stawienia się, w razie pilnej konieczności, na placu budowy od otrzymania pisemnej informacji (w formie elektronicznej) od Zamawiającego. Oferta otrzyma punkty (maksymalnie 30 punktów w kryterium) zgodnie tabelą poniżej:
Czas reakcji : |
Powyżej 24 godz. |
Od 10 do 24 godz. |
Od 3 do 10 godz. |
Do 3 godz. |
Przyznane punkty: |
0 |
10 |
20 |
30 |
3. Ostateczny ranking ofert wyliczony zostanie według wzoru Ok = C + R gdzie:
Ok – ocena końcowa,
C - ilość punktów za cenę oferty,
R - ilość punktów za czas reakcji,
Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i niepodlegających odrzuceniu
XI. UDZIELENIE ZAMÓWIENIA / PODPISANIE UMOWY
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji zapytania ofertowego i została oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert.
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację.
- Ogłoszenie zawierające informacje wskazane w pkt. 2 Zamawiający umieści na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia zapytania ofertowego.
XII. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
- O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę odrębnym pismem lub telefonicznie.
- Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
- W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
XIII. ISTOTNE POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO ORAZ WZÓR UMOWY
1. Istotne postanowienia umowne określa wzór umowy, stanowiący załącznik do zapytania ofertowego.
2. Warunki dokonania zmian umowy określono w załączonym do zapytania ofertowego wzorze umowy (załącznik nr 3). Możliwość dokonania zmian umowy stanowi uprawnienie Zamawiającego, a nie jego obowiązek.
XIV. DODATKOWE INFORMACJE
Do udzielania wyjaśnień dotyczących zamówienia, ze strony Zamawiającego, upoważnia się pracowników referatu Planowania Przestrzennego, Budownictwa i Inwestycji: Izabela Poleć tel. (089) 741 9027 oraz Kamil Rozberg tel. (089) 741 9028.
XV. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Mrągowo,
ul. Królewiecka 60a, 11-700 Mrągowo; - Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, można się z nim kontaktować poprzez adres e-mail: iod@warmiainkaso.pl. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących danych osobowych przetwarzanych przez Administratora;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
o nr PBI.7013.107.2019, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego; - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będzie broker ubezpieczeniowy Maximus Broker Sp. z o.o. oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a następnie przekazane do A2.
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, które Pani/Pana dotyczą, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
- w przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
XVI. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPROSZENIA
- Formularz ofertowy
- Oświadczenie wykonawcy
- Projekt umowy