Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce budynku gospodarczego znajdującego się przy ul. Mrongowiusza 4 w Mrągowie (dz. nr 5-36/4)
Przedmiotem zamówienia jest:
ZAPYTANIE OFERTOWE
Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce budynku gospodarczego znajdującego się przy ul. Mrongowiusza 4 w Mrągowie (dz. nr 5-36/4)
Zapytanie ofertowe nie jest objęte przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt. 8 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t. j.). Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i 71 Kodeksu Cywilnego (Dz. U. z 2016r. poz. 380 z późn. zm.).
- ZAMAWIAJĄCY
Gmina Miasto Mrągowo,
ul. Królewiecka 60A,
11-700 Mrągowo;
NIP: 742-20-76-940
Tel. 89 741 90 00 fax. 89 741 28 74
- ADRES DO KORESPONDENCJI WYKONAWCY Z ZAMAWIAJĄCYM
Gmina Miasto Mrągowo – Referat Planowania Przestrzennego
Budownictwa i Inwestycji – pok. 51
ul. Królewiecka 60A,
11-700 Mrągowo;
NIP: 742-20-76-940
Tel. 89 741 90 27 lub 741 90 18, fax. 89 741 28 74
email:
- OPIS PRZEDMIOTU ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na rozbiórce budynku gospodarczego znajdującego się przy ul. Mrongowiusza 4, na działce nr 36/4 obręb 5 miasta Mrągowo, zgodnie z:
- Zapytaniem ofertowym stanowiącym Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia,
- Projektem budowlanym,
- Szczegółową specyfikacją techniczną,
- Przedmiarem robót,
- Decyzją pozwolenia na rozbiórkę Nr 266/2018/Mrg z dnia 02.07.2018 r.,
- Obowiązującymi w tym zakresie warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, normami, przepisami itp.
Wyżej wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające i wzajemnie wyjaśniające.
Zakres robót do wykonania:
-
- demontaż wrót drewnianych i stolarki okiennej,
- rozbiórka ogrodzenia z siatki,
- rozbiórka pokrycia, deskowania oraz konstrukcji dachu,
- rozbiórka ścian nadziemia oraz fundamentowych,
- segregacja i utylizacja odpadów,
- wywóz z terenu rozbiórki materiałów porozbiórkowych,
- uporządkowanie terenu i obsianie trawą.
Uwagi:
- Wykonawca jest zobowiązany dokonać we własnym zakresie i na własny koszt wizji w terenie oraz dokonać pomiarów i oględzin obiektów niezbędnych do realizacji zadania przed złożeniem oferty cenowej.
- Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierownika budowy.
- Wykonawca jest zobowiązany zachować szczególną ostrożność przy robotach rozbiórkowych, ogrodzić i oznakować teren.
- Po dokonaniu rozbiórki Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania i doprowadzenia do należytego stanu terenu rozbiórki.
- W przypadku napotkania podczas rozbiórki na materiały porozbiórkowe niebezpieczne Wykonawca jest zobowiązany do dokonania ich utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami i powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego.
- W cenie ofertowej należy uwzględnić opracowanie mapy z geodezyjnej inwentaryzacji rozbiórki obiektu budowlanego, dostarczonej Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego robót.
- W cenie ofertowej należy uwzględnić wykonanie wykazów zmian danych ewidencyjnych celem ujawnienia zmian w EGiB.
- TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Rozpoczęcie – po podpisaniu umowy
Zakończenie – 07.09.2018r. (zakończenie prac i zgłoszenie do odbioru)
- TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 15 dni.
- OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji zapytania ofertowego.
- Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
- Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona i podpisana przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej specyfikacji zapytania ofertowego.
- Oferta musi być sporządzona i podpisana według wzoru na formularzu oferty – załącznik nr 1.
- Oferta musi być kompletna i napisana w języku polskim.
- Oferta powinna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy (dotyczy również wszystkich załączników do oferty). Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. Jeżeli do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy wymagane jest zastosowanie tzw. reprezentacji łącznej, wówczas wszystkie dokumenty powinny być podpisane przez zobowiązane osoby. Proponuje się, aby wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami były kolejno parafowane oraz ponumerowane i złączone w sposób trwały.
- Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
- Podwykonawcy: Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom – jeżeli dotyczy. Zamawiający nie określa, które części zamówienia nie mogą być powierzone podwykonawcom.
- ZAWARTOŚĆ ZŁOŻONEJ OFERTY PRZEZ WYKONAWCÓW:
- Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1.
- Pozostałe dokumenty i oświadczenia, o których mowa w specyfikacji zamówienia.
- MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Ofertę należy składać drogą korespondencyjną na adres: Gmina Miasto Mrągowo,
11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60A lub drogą elektroniczną na adres
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.07.2018 r. o godz. 1110. O wyniku i wyborze najkorzystniejszej oferty, oferenci zostaną powiadomieni telefonicznie.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
- Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku).
- Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z dokumentami określonymi w opisie zamówienia, w tym m.in. podatek VAT, upusty, rabaty, oraz:
-
-
-
-
- roboty przygotowawcze, wykończeniowe, porządkowe, zorganizowanie i zagospodarowania placu budowy, przywrócenia terenu do stanu pierwotnego, wywóz nadmiaru gruzu, wymiany podłoża, zagęszczenia gruntu, ewentualnego pompowania wody,
- utrzymania zaplecza budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon),
- dozorowania, zabezpieczenia i oznaczenia terenu budowy,
- zajęcia pasa drogowego, placów, chodników,
- koszty utrzymania terenu budowy i zapewnienia warunków bezpieczeństwa dla osób i pojazdów użytkujących drogę,
- zakwaterowanie łącznie z częścią socjalną i sanitarną,
- koszty składowania i utylizacji materiałów rozbiórkowych, odpadów i śmieci,
- koszty związane z utrzymaniem terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych wynikających z lokalizacji terenu budowy,
- koszty wynikające z utrudnień lokalizacyjnych placu budowy,
- odtworzenie nawierzchni, ewentualne uszkodzenia urządzeń podziemnych w obrębie placu budowy i wykonywanych robót,
- wszystkie podatki, cła i inne koszty, które będą opłacane przez Wykonawcę w ramach umowy,
- wykonanie ogrodzenia i zabezpieczenia od istniejących obiektów placu budowy,
- wykonania projektów organizacji ruchu na czas budowy,
- koszty bieżących napraw dróg dojazdowych oraz dróg przez które zostanie wyznaczony objazd
- koszty obsługi geodezyjnej, wykonanie geodezyjnego wytyczenia i dokumentacji geodezyjnej,
- koszty związane z odbiorami robót wykonanych,
- koszty wykonania dokumentacji powykonawczej,
- zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia,
- koszty pomiarów i badań materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli, jakości materiałów i robót określonymi w STWiOR.
-
-
-
-
- OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
Kryterium oceny:
- cena /brutto/ - za jaką Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie, wyrażona w polskich złotych:
- waga kryterium – 100 %
- UDZIELENIE ZAMÓWIENIA / PODPISANIE UMOWY
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji zapytania ofertowego i została oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert.
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia zapytania ofertowego.
- INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
- O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę odrębnym pismem lub telefonicznie.
- Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
- W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
- DODATKOWE INFORMACJE
Do udzielania wyjaśnień dotyczących zamówienia, ze strony Zamawiającego, upoważnia się pracowników Referatu Planowania Przestrzennego, Budownictwa i Inwestycji: Krystiana Krym tel. (089) 741 90 27 oraz Tomasza Wrzosek tel. (089) 741 90 28.
- ZAŁĄCZNIKI DO ZAPROSZENIA
- Formularz ofertowy
- Projekt umowy
- Dokumentacja projektowa
Opracował:
Krystian Krym
Sprawdził: