Wersja obowiązująca z dnia
zmian budżetu Gminy Miasto Mrągowo na rok 2013
Informacje dodatkowe:
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity - Dz. U. z 2013 r., poz. 594) oraz art. 211, art. 212, art. 235, art. 236 i art. 237 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm) Rada Miejska w Mrągowie
u c h w a l a, co następuje :
§ 1. Dokonuje się zmian budżetu Gminy Miasto Mrągowo, na rok
2013, przyjętego Uchwałą Rady Miejskiej Nr XXVI/2/2012, z dnia 20 grudnia
2012 roku, polegających na:
1) zmniejszeniu dochodów o kwotę 3 569 047,04 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 1,
2) zwiększeniu wydatków o kwotę 28 479,00 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 2.
§ 2 . Po dokonaniu zmian budżet Miasta będzie wynosił :
1) dochody 68 245 372,43 zł
2) wydatki 69 359 871,47 zł
Na różnicę w kwocie 1 114 499,04 zł, składają się:
- przychody:
emisja obligacji 9 900 000,00 zł
- rozchody:
spłata rat kredytów bankowych i pożyczek 8 785 500,96 zł
§ 3. Paragraf 5 otrzymuje brzmienie „Limity zobowiązań z tytułu zaciągniętych
kredytów i pożyczek, oraz emitowanych papierów wartościowych, zaciągniętych
na:
1) finansowanie przejściowego deficytu budżetu gminy – w kwocie
3 000 000 zł,
2) finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy – w kwocie 1 114 499,04 zł,
3) spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w kwocie 8 785 500,96 zł.
§ 4. Paragraf 11 ust. 1 otrzymuje brzmienie: „Upoważnia się Burmistrza Miasta do
zaciągania kredytów i pożyczek oraz emisji papierów wartościowych do wysokości poszczególnych limitów zobowiązań, określonych w § 5 Uchwały, na:
1) finansowanie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego,
2) finansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego,
3) finansowanie wydatków na inwestycje i zakupy inwestycyjne ujęte, w ramach przedsięwzięć, w Wieloletniej Prognozie Finansowej,
4) spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek”.
§ 5. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta.
§ 6 . Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty.
u c h w a l a, co następuje :
§ 1. Dokonuje się zmian budżetu Gminy Miasto Mrągowo, na rok
2013, przyjętego Uchwałą Rady Miejskiej Nr XXVI/2/2012, z dnia 20 grudnia
2012 roku, polegających na:
1) zmniejszeniu dochodów o kwotę 3 569 047,04 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 1,
2) zwiększeniu wydatków o kwotę 28 479,00 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 2.
§ 2 . Po dokonaniu zmian budżet Miasta będzie wynosił :
1) dochody 68 245 372,43 zł
2) wydatki 69 359 871,47 zł
Na różnicę w kwocie 1 114 499,04 zł, składają się:
- przychody:
emisja obligacji 9 900 000,00 zł
- rozchody:
spłata rat kredytów bankowych i pożyczek 8 785 500,96 zł
§ 3. Paragraf 5 otrzymuje brzmienie „Limity zobowiązań z tytułu zaciągniętych
kredytów i pożyczek, oraz emitowanych papierów wartościowych, zaciągniętych
na:
1) finansowanie przejściowego deficytu budżetu gminy – w kwocie
3 000 000 zł,
2) finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy – w kwocie 1 114 499,04 zł,
3) spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w kwocie 8 785 500,96 zł.
§ 4. Paragraf 11 ust. 1 otrzymuje brzmienie: „Upoważnia się Burmistrza Miasta do
zaciągania kredytów i pożyczek oraz emisji papierów wartościowych do wysokości poszczególnych limitów zobowiązań, określonych w § 5 Uchwały, na:
1) finansowanie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego,
2) finansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego,
3) finansowanie wydatków na inwestycje i zakupy inwestycyjne ujęte, w ramach przedsięwzięć, w Wieloletniej Prognozie Finansowej,
4) spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek”.
§ 5. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta.
§ 6 . Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty.