Wersja obowiązująca z dnia
zmian budżetu Gminy Miasto Mrągowo na rok 2012
Informacje dodatkowe:
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity - Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz art. 211, art. 212, art. 235, art. 236 i art. 237 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm) Rada Miejska w Mrągowie
u c h w a l a, co następuje :
§ 1. Dokonuje się zmian budżetu Gminy Miasto Mrągowo, na rok 2012, przyjętego Uchwałą Rady Miejskiej Nr XV/2/2011, z dnia 22 grudnia
2011 roku, polegających na:
1) zwiększeniu dochodów o kwotę 121 565 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 1,
2) zwiększeniu wydatków o kwotę 50 248 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 2.
§ 2 . Po dokonaniu zmian budżet Miasta będzie wynosił :
1) dochody 75 539 154 zł
2) wydatki 83 675 206 zł
3) deficyt w kwocie 8 136 052 zł, planuje się pokryć:
- kredytem 9 176 384 zł
- wolnymi środkami 696 419 zł
4) rozchody w kwocie 1 736 751 zł
§ 3. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta.
§ 4. Paragraf 5otrzymuje brzmienie „Limity zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek, zaciągniętych na:
1) finansowanie przejściowego deficytu budżetu gminy – w kwocie 3 000 000 zł,
2) finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy – w kwocie 8 136 052 zł,
3) spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1 040 332 zł.
§ 5. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w
sposób zwyczajowo przyjęty.
u c h w a l a, co następuje :
§ 1. Dokonuje się zmian budżetu Gminy Miasto Mrągowo, na rok 2012, przyjętego Uchwałą Rady Miejskiej Nr XV/2/2011, z dnia 22 grudnia
2011 roku, polegających na:
1) zwiększeniu dochodów o kwotę 121 565 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 1,
2) zwiększeniu wydatków o kwotę 50 248 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 2.
§ 2 . Po dokonaniu zmian budżet Miasta będzie wynosił :
1) dochody 75 539 154 zł
2) wydatki 83 675 206 zł
3) deficyt w kwocie 8 136 052 zł, planuje się pokryć:
- kredytem 9 176 384 zł
- wolnymi środkami 696 419 zł
4) rozchody w kwocie 1 736 751 zł
§ 3. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta.
§ 4. Paragraf 5otrzymuje brzmienie „Limity zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek, zaciągniętych na:
1) finansowanie przejściowego deficytu budżetu gminy – w kwocie 3 000 000 zł,
2) finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy – w kwocie 8 136 052 zł,
3) spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1 040 332 zł.
§ 5. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w
sposób zwyczajowo przyjęty.