Wersja obowiązująca z dnia

rozpatrzenia skargi na działalność Dyrektora Zespołu Szkół Nr 1w Mrągowie.

Informacje dodatkowe:

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 z późn, zm. ), oraz art. 229 pkt 3 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz.1071 późn. zm. ),

Rada Miejska w Mrągowie uchwala, co następuje:


§ 1. Uznaje się za zasadną skargę złożoną 8 stycznia 2010 r. do Burmistrza Miasta Mrągowo przez Panią Teresę Stomską na działalność Dyrektora Zespołu Szkół Nr 1 w Mrągowie Pana Zenona Kasperowicza dotyczącą niepowołania zespołu powypadkowego.


§ 2. Zobowiązuje się Przewodniczącego Rady Miejskiej w Mrągowie do poinformowania
skarżącego o sposobie załatwienia skargi.

§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.





Przewodniczący Rady Miejskiej


Zbigniew Lubowidzki
UZASADNIENIE


W dniu 8 stycznia 2010 r. do Burmistrza Miasta Mrągowa wpłynęła skarga złożona przez Panią Teresę Stomską na działalność Dyrektora Zespołu Szkół Nr 1 w Mrągowie.
Skarga na wniosek Rady Miejskiej została skierowana do rozpatrzenia przez Komisję Rewizyjną Rady Miejskiej.
Komisja Rewizyjna po zapoznaniu się z dokumentacją skargową oraz opinią prawną, stwierdza, że skarga jest zasadna.
Zgodnie z obowiązującym stanem prawnym, przyczynę wypadku ustala nie pracodawca, lecz powołany przez niego, niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia zespół powypadkowy.