Wersja obowiązująca z dnia

komunikat dot. zlecenia realizacji zadania publicznego pn. „Żeglarskie Grand Prix Warmii i Mazur 2025”

KOMUNIKAT

dotyczący zlecenia realizacji zadania publicznego

 z pominięciem otwartego konkursu ofert

 

Burmistrz Miasta Mrągowa informuje, iż w dniu 21.01.2025 r. do Urzędu Miejskiego w Mrągowie wpłynęła oferta Mrągowskiego Towarzystwa Regatowego „Czos” na realizację zadania publicznego, w formie wsparcia z zakresu profilaktyki uzależnień od alkoholu i narkotyków pn. „Żeglarskie Grand Prix Warmii i Mazur 2025”.

Zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (t.j.: Dz. U. z 2024 r. poz. 1491 z późn. zm.) każdy w terminie 7 dni od daty zamieszczenia oferty w:

- Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Mrągowie

- na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Mrągowie

- na stronie internetowej miasta

może zgłosić uwagi dotyczące oferty.

Uwagi można zgłaszać pisemnie na adres Urzędu Miejskiego w Mrągowie, ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo z dopiskiem: „Żeglarskie Grand Prix Warmii i Mazur 2025” lub mailowo na adres: e.plocharczyk@mragowo.um.gov.pl.

Informacji udziela Referat Edukacji, Kultury, Sportu, Zdrowia i Opieki Społecznej, pok. 27, tel. 89 741 9013.

 

Załączniki

  • oferta 2025
    format: pdf, rozmiar: 553.81 KB, data dodania: