Wersja obowiązująca z dnia

Komunikat dot. zlecenia realizacji zadania publicznego pn. „Czerwona kartka dla używek – Mikołajki na sportowo z Mini Soccerem”

KOMUNIKAT

dotyczący zlecenia realizacji zadania publicznego

 z pominięciem otwartego konkursu ofert

Burmistrz Miasta Mrągowa informuje, iż w dniu 29.11.2024 r. do Urzędu Miejskiego w Mrągowie wpłynęła oferta Uczniowskiego Klubu Sportowego „Mini Soccer Academy” na realizację zadania publicznego, w formie wsparcia z zakresu profilaktyki problemów alkoholowych  pn. „Czerwona kartka dla używek – Mikołajki na sportowo z Mini Soccerem”.

Zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (t.j.: Dz. U. z 2024 r. poz. 1491) każdy w terminie 7 dni od daty zamieszczenia oferty w:

- Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Mrągowie

- na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Mrągowie

- na stronie internetowej miasta

może zgłosić uwagi dotyczące oferty.

Uwagi można zgłaszać pisemnie na adres Urzędu Miejskiego w Mrągowie, ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo z dopiskiem: „Czerwona kartka dla używek – Mikołajki na sportowo z Mini Soccerem” lub mailowo na adres: e.plocharczyk@mragowo.um.gov.pl.

Informacji udziela Referat Edukacji, Kultury, Sportu, Zdrowia i Opieki Społecznej, pok. 27, tel. 89 741 9013.

Załączniki

  • oferta 2024
    format: pdf, rozmiar: 418.62 KB, data dodania: