Wersja obowiązująca z dnia

Komunikat dot. zlecenia realizacji zadania publicznego pn. „Żeglarskie Grand Prix Warmii i Mazur (Jubileusz 10-lecia MTR Czos)” z pominięciem otwartego konkursu ofert

KOMUNIKAT

dotyczący zlecenia realizacji zadania publicznego

 z pominięciem otwartego konkursu ofert

 

Burmistrz Miasta Mrągowo informuje, iż w dniu 25.03.2024 r. do Urzędu Miejskiego w Mrągowie wpłynęła oferta Mrągowskiego Towarzystwa Regatowego „Czos” na realizację zadania publicznego, w formie wsparcia z zakresu profilaktyki problemów alkoholowych  pn. „Żeglarskie Grand Prix Warmii i Mazur (Jubileusz 10-lecia MTR Czos)”.

Zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (t.j.: Dz. U. z 2023 r. poz. 571) każdy, w terminie 7 dni od daty zamieszczenia oferty w:

- Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Mrągowie

- na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego

- na stronie internetowej miasta,

może zgłosić uwagi dotyczące oferty.

 

Uwagi można zgłaszać pisemnie na adres Urzędu Miejskiego w Mrągowie, ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo lub mailowo na adres: e.plocharczyk@mragowo.um.gov.pl z dopiskiem: Żeglarskie Grand Prix Warmii i Mazur (Jubileusz 10-lecia MTR Czos)”.

 

Informacji udziela Referat Edukacji, Kultury, Sportu, Zdrowia i Opieki Społecznej, pok. 27, tel. 89 741 9013.

Załączniki

  • oferta MTR 2024
    format: pdf, rozmiar: 501.3 KB, data dodania: