Ogłoszenie dotyczące usuwania azbestu
Ogłoszenie
Burmistrza Miasta Mrągowa
dotyczące usuwania azbestu
Uprzejmie informuję Mieszkańców miasta Mrągowo, że w dniu 2 lipca 2019 r. został ogłoszony przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie Konkurs, którego celem jest unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest.
W ramach niego przewidziane jest dofinansowanie w formie dotacji , które udzielane jest przez WFOŚ i GW w Olsztynie oraz NFOŚ i GW. Kwota dofinansowania udzielana przez NFOŚiGW nie może przekroczyć 350 zł za 1 tonę usuniętych wyrobów azbestowych natomiast udział środków udostępnionych przez WFOŚiGW wynosi nie mniej niż 35% kwoty dofinansowania. Całość dofinasowania zależna jest od wskaźnika G określonego dla gminy dla roku poprzedzającego rok złożenia wniosku. Szczegóły Konkursu znajdują się na stronie http://wfosigw.olsztyn.pl/2019/06/28/uwaga-program-dotyczacy-usuwania-azbestu/
Konkurs skierowany jest do jednostek samorządu terytorialnego na usuwanie wyrobów zawierających azbest z obiektów, których właścicielami są jednostki samorządu terytorialnego, osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, rolnicy, przedsiębiorcy i inni.
Wniosek wraz z niezbędnymi załącznikami należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Mrągowie, ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo w terminie do 31.07.2019 roku.
Wniosek wraz z załącznikami dostępne są w Referacie Środowiska i Gospodarki Odpadami Urzędu Miejskiego w Mrągowie pok. 52, II piętro oraz na stronie internetowej Urzędu.
Dodatkowe informacje na temat składania wniosku można uzyskać pod numerem telefonu 89 741 90 29.
Burmistrz Miasta Mrągowo
dr Stanisław Bułajewski